شهرِ ياكريم شهرِ ياكريم .

شهرِ ياكريم

انواع چسب كاشي شركت ياپيش چسب

انواع چسب كاشي شركت ياپيش چسب

امروزِ ما، به دنياي فناوري و اطلاعات معروف شده است. علت آن چست؟ چرا آن را عصر فناوري و اطلاعات مي شناسند؟ چون پيشرفت علم در مدت زمان كم سعودي عمل كرده است. با استفاده از اطلاعات به دست آمد? علم هاي مختلف نظير شيمي، رياضيات و...، فناوري هايي توليد شده، جايگزيني براي روش ها سنتي در زمينه هاي مختلف شدند. ساختمان سازي و عمران علمي بوده كه بسيار اين تغيير و استفاده در آن مشاهده شده است. از فناوري هاي علم شيمي نظير فناوري نانو، چسب هاي صنعتي و تجهيزات جديد و برتر، و... در راستاي توسعه و پيشرفت اين علم خيلي مهم و كاربردي استفاده كرده اند.

يكي از اين دستاورد هاي نوين انواع چسب هاي صنعتي بوده مانند:

•           چسب بتن

•           چسب اكريليك

•           چسب درزگير

•           انواع چسب كاشي

•           انواع چسب سراميك

اين چسب ها هر يك كاربرد خاص خود را دارند. مثلا انواع چسب كاشي به شكل هاي پودري و خميري بوده و چه بسا كارآمد تر از روش هاي سنتي عمل مي كند. متريال قديمي در موارد گسترده اي آسيب پذير بوده اند. از آنجا كه سازه ها بسيار حساس هستند و كوچكترين آسيب پذيري در آنها خطرناك خواهد بود. بايد كه بهشان توجه ويژه اي داشت. مصالح و روش هاي قديميدر مقابل رطوبت نفوذپذيري و ضعف از خود نشان مي دهند. به همين علت چه بهتر كه جايگزيني برايشان در نظر گرفته شود. با انواع چسب كاشي مي توان بستر و درزكاشي هارا به خوبي عايق سازي انجام داد. چرا كه يك عايق بندي اصولي از ورود رطوبت به داخل سيمان و بتن جلوگيري مي كند. اين امر به نظر ساده و كوچك مي رسد؟ ولي آنقدرها كوچك هم نيست. مسئله رطوبت خانه خراب كن است. زيرا بر اثر يخ زدگي آن در بتن ها، در چنين شيء عظيم و مستحكمي ايجاد ترك كرده، در آخر باعث تخريب مي شود. دست كم گرفتن آن كار هوشمندانه اي نيست. از آنجا كه گفتيم روش هاي سنتي بسيار نفوذپذير بوده و چقدر بارها شده كه متوجه خالي شدن درزهاي اتصالي كاشي و سراميك ها شده باشيم. همين درزهايي كه با روش هاي سنتي پر مي شوند، به همين راحتي نيز فرسوده مي شوند. استفاده از انواع چسب كاشي براي كاشي، ترك كاشي و درزگيري، چسباندن بتن، شيشه و چوب بسيار روش بهتري است. امروزه نيز جاگير متريال قديمي شده است.

انواع چسب كاشي پودري

در مورد ويژگي ها و فوايد انواع چسب كاشي گفتيم. حال درباره انواع آن و ويژگي ها تفاوت ها و كارايي آنها گفته انتخاب را براي شما راحت كنيم.

يكي از انواع چسب كاشي شامل چسب پودري است. با تركيباتي بر پايه سيمان بوده، كافي است با آب مخلوط شود تا به آساني مورد استفاده قرار گيرد. اين چسب به سرعت، طي 24 ساعت خشك مي شود. مقاوم در مقابل نفوذ آب و هوا بوده، سرعت ساخته سازه را بالا برده، علتي براي سهولت كار خواهد بود. از اين نوع چسب كاشي در انواع مختلف سازه به كار مي رود.

نوع پودري انواع چسب كاشي به شكل كلي براي چسباندن انواع كاشي، سراميك و سنگ هاي تزئيني به كار مي رود. همچنين براي استفاده در كف استخر، مخزن ها و منبع هاي آب و حمام مناسب مي باشد.

ويژگي ها بسيار عالي اين چسب را خواهيم، يكي از موارد بسيار مهم آن قيمت به صرفه آن است. اين متريال بسيار مقاوم و غيرقابل نفوذ، در برابر آب، فشار هوا و عوامل تخريب ديگر، انعطاف پذير، سرعت بسيار بالا، هزينه كمتر، عايق بندي استاندارد و چسبندگي فوقوالعاده آن شامل ويژگي هاي ديگر آن هستند. اگر براي انجام كاشي كاري در موارد بالا مي خواهيد اقدام به خريد چسب بكنيد. پس چسب پودري انتخابي عالي براي شما خواهد بود.

انواع چسب كاشي خميري

مي خواهيم حال علاوه بر عايق بندي و جلوگيري از نفوذ آب در برابر تغييرات آب و هوايي و دمايي نيز چاره اي بي انديشيم. چاره اي براي آن دسته از ساختمان و برج هاي بلند، كه بايد كاملا اصولي و ويژه عايق يندي شوند. چرا كه تعداد بسياري زيادي انسان در آن سازه ها زندگي، كار و فعاليت هاي ديگر انجام مي دهند. اين ساختمان ها بسيار خودشان به خودي خود سنگين هستند، اگر كاشي كاري يك وزن زياد ديگر، مربوط به چسب نيز به آن اضافه كند. كار را بسيار خطرناك مي كند. براي نجام هر فعاليتي اين چسب مورد استفاده قرار مي گيرد و دايره كاربرد آن گسترده است. اينجاست كه چسب پودري كناره گيري مي كند و به جاي آن نوع ديگري پا درمياني مي كند.

نوع ديگري از انواع چسب كاشي نوع خميري آن است. اين چسب بسيار سبك و با استفاده آن ديگر چسب كاري شما، ساختمان را سنگين نمي كند و به قولي باري اضافه بر روي ساختمانتان نمي گذارد. به همين علت نيز در ساختمان هاي بلند و برج ها بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد. ويژگي هاي اين چسب، پس شامل وزن بسيار كم، ضد آب، ضد فرسودگي، مورد استفاده براي چسباندن انواع درزها و كاشي و سراميك بوده، از ويژگي هاي بارز آن مي توان به ميزان چسبندگي بسيار قوي و بالا، كاملا انعطاف پذير، بدون بو و آلايندگي، استفاده آسان، تحمل فشار آب، ضد آب و مقاوت بسيار آن اشاره كنيم. همچنين اين نوع چسب خيلي در مقابل فشار دما و آب و هوا مقاوم بوده باعث ضغف آن نمي شوند.

شكل خميري انواع چسب كاشي، تنها باگ موجود آن دير خشك شدن آن است. كه به طور معمول 72 ساعت به طول مي انجامد. اما نظر من در اين باره اين است كه تمام اين موارد ارزش آن را دارند.

انواع چسب كاشي و سراميك

با توجه به انواع چسب كاشي تا به حال بسيار گفتيم انتخاب آن ها با خود شماست. ولي روش هايي كه از سمت ما عنوان شده اند. فقط شامل روش هاي بسيار عالي و به صرفه بوده اند. روش هاي سنتي هم نيز هستند. تفاوت اين روش ها با روش هاي نوين در باگ هاي برطرف شد? آنهاست. در فناوري هاي نو مشكلات و كمبود هاي روش هاي قبل بررسي شده تا جايي كه مي شود از بين مي روند. البته نمي توان گفت روش هاي ديگر كاملا نا كارآمد هستند. بله صرفا روش هاي جديد امروزه كاربرد بسيار بيشتري در مقابل آنها داشته اند. ولي هنوز در خيلي قسمت ها و موارد از روش هاي سنتي استفاده مي شود.

چسب كاشي و سراميك انواع مختلفي به شكل سنتي و نو و جديد دارد. هر يك از آنها با توجه به شرايط و محيط انتخاب شده، به كار مي روند. انواع چسب كاشي و سراميك به شكل كلي شامل:

•           چسب بر پايه سيمان

•           پسب خميري

•           چسب پودري

•           چسب رزيني واكنشگرا

افراد با توجه به شرايط و نوع و ميزان استفاده انتخاب مي كنند كه كدام مورد را تهيه و براي محل مورد نظر استفاده كنند.

با توجه به تمام مطلب تا به اينجا، شما كافي است، موارد مورد استفاده، انتظارات خود از يك چسب و ميزان مورد نيازتان را به خوبي بررسي كرده، زماني كه نياز خود را دانستيد اقدام به خريد كنيد.

انواع چسب هاي سراميك

كاشي و سراميك هردو متريالي مشابه و با كارايي يكسان هستند. همچنين ويژگي هاي يكساني هم دارند. بافتي غير قابل نفوذ، تركيبات فلزي و غير فلزي، ظاهر زيبا، مقاوم و مورد استفاده در قسمت هاي مرطوب شامل ويژگي هاي مشابه آنها است. تفاوت آنها و نوع كارايي آنها در اين است كه سراميك را معمولا براي كف و بيشتر نماي بيروني، كاشي را براي ديوار مورد استفاده قرار مي دهد.

به دليل كارايي يكسان كاشي و سراميك به شكل كلي از چسب هاي يكسان نيز براي چسباندن و عايق بندي آنها استفاده مي شود. البته اين متريال پركاربرد، برخلاف نام خود در مواردي به غير از كاشي و سراميك نيز مورد استفاده قرار مي گيرد مانند:

•           امكان انجام كار روي بتن

•           درزگيري و عايق بندي

•           چسباندن قرنيز ها و نماي بيروني و دروني

•           وصل شيشه مخصوصا بر روي بسترهاي صاف

•           كاشي كاري با چسب روي موزاييك هاي قديمي

•           وصل كردن مصالح با مقاومت و استحكام بالا

•           قابليت كار بر روي سطوح انعطاف پذير مانند كف هاي چوبي

به شكل كلي به علت چسبندگي بالا در موارد مختلف و متعدد، مورد استفاده قرار مي گيرد. اين چسب صنعتي به شكل كلي همه كاره بوده و امروزه تبديل به يك قسمت و متريال جدا نشدني در ساخت سازه ها شده است. چرا كه مطمئن بودن اين متريال مهمترين ويژگي آن بوده و هست.

قيمت انواع چسب كاشي

شما با بررسي شرايط، ميزان مورد نياز و مكان مورد استفاده، مي توانيد به راحتي نوع چسب و راه انجام آن را انتخاب و تهيه كنيد. با توجه به تنوع بسيار از انواع چسب كاشي، با برند ها و اندازه هاي مختلف، عنوان كردن قيمتيِ واحد امكان پذير نيست. مساحت مورد نظرتان، اندازه چسب و شرايط استفاده شما نوع چسب را تعيين مي كند. البته كه تمام اين موارد بر روي قيمت محصول تاثير مستقيم دارد. چرا كه اين چسب در اندازه هاي بسيار كوچك تا قوطي هاي چند كيلويي توسط توليد كنندگان و برند هاي خارجي و ايراني توليد و عرضه مي شوند.

حال اگر شرايط را شناخته و ميزان چسب مورد نياز خود را مي دانيد. قصد داريد از يك برند ايراني خوب و توليد كننده اي مطمئن خريد كنيد.

ياپيش چسب همواره آماده براي تامين نياز انواع چسب كاشي و صنعتي است. اگر هم شما نياز خود را به خوبي نشناخته و ترديد داريد در انتخاب چسب مورد نظرتان كافي است، با مشاوران ما تماس بگيريد، تا آن ها نيز به شما در اين مسئله كمك كنند. چرا كه دغدغه چسب شما دغدغه ما نيز است.

مجموعه ما در زمين? توليد انواع چسب صنعتي و چسب كاشي و سراميك به طور تخصصي فعاليت داشته، به همين علت نيازي نيست نگران كيفيت محصولي كه تهيه مي كنيد باشيد. ما كيفيت در كنار قيمتي عالي را براي شما تضمين مي كنيم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۳:۱۱ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :