شهرِ ياكريم شهرِ ياكريم .

شهرِ ياكريم

در سال ???? نويسنده‌اي انگليسي به نام جيمز آلن كه چندان شهرتي هم نداشت كتاب كوچكي نوشت به نام تو هماني كه مي‌انديشي. صدسال بعد، همان كتاب به يكي از آثار كلاسيك درزمينه‌ي خودباوري تبديل شد. با اندكي تغيير و صدالبته حفظ پيام نويسنده و راهكارهاي جهاني او، ويراست جديدي از كتاب تو هماني كه مي‌انديشي روانه‌ي بازار شد كه برگردان فارسي آن نيز با ترجمه‌ي گيتي خوشدل و از نشر قطره در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است. پيام‌هاي جيمز آلن حالا نسل جديدي از مخاطبان خود را دارد.

در ادامه‌ي مطلب درباره‌ي اين اثر بيشتر مي‌خوانيم.

افكار ما، ريشه‌ي تمام پيروزي‌ها و شكست‌ها

پيامي كه جيمز آلن سعي دارد در كتاب تو هماني كه مي‌انديشي به مخاطب خود منتقل كند، مربوط به زمان و مكان خاصي نيست. حقايق بزرگ را به‌راحتي مي‌توان عنوان كرد و جيمز آلن در اين اثر خود مي‌خواهد اين حقيقت را عنوان كند كه قدرت و توانايي فردي ما از ذهن ما ريشه مي‌گيرد. آن زمان كه به اين قدرت آگاه باشيم و آن را بيدار كنيم، ديگر هيچ نيرويي جلودارش نيست. تنها كافي است هرچه مي‌خواهيم تصور كنيم و با قدرت ذهن آن را محقق كنيم.

نويسنده در كتاب تو هماني كه مي‌انديشي ديدگاه عميق خود را درباره‌ي رابطه‌ي ملزوم افكار و شخصيت فرد، محيط زندگي، سلامت جسماني، هدف زندگي، موفقيت و آرامش فردي با خواننده در ميان مي‌گذارد. كتاب تو هماني كه مي‌انديشي يادآوري كوچك اما قدرتمندي است كه به مخاطب مي‌گويد ريشه‌ي تمام موفقيت‌ها و شكست‌هاي ما در افكار ماست. ما اربابان سرنوشت خود هستيم.

كتابي كوچك و تأثيري بزرگ

كتاب تو هماني كه مي‌انديشي كتابي كوتاه است. شايد بشود آن را در دو يا سه ساعت به پايان رساند اما براي ايجاد آن تأثير مثبت، تفكر و تأمل دائمي نياز است. اين اثر يكي از بايدهاي ليست مطالعه‌ي هر فردي است. تو هماني كه مي‌انديشي به خواننده مي‌گويد كه از جادوجنبل خبري نيست. دليل هر اتفاق تلخ و شيريني كه در زندگي رخ مي‌دهد را بايد در افكار خود جست‌وجو كرد. اين اثر از آن كتاب‌هايي است كه بايد تا آخر عمر در كتابخانه نگه ‌داشت و مدام به آن رجوع كرد.

قايقي در درياي ذهن

گرچه تو هماني كه مي‌انديشي كتاب كوتاهي است اما نمي‌توان منكر قدرت پيام آن شد. اين اثر به‌منزله‌ي شيرجه‌زدن در درياي افكار انسان است و نويسنده به مخاطب مي‌آموزد كه چگونه بايد قايق خود را بسازد، امواج را يكي پس از ديگري پشت سر بگذارد و يك روز به پيروزي برسد.

تو هماني كه مي‌انديشي اثري است الهام‌بخش؛ جيمز آلن با زباني شاعرانه به خواننده مي‌آموزد افكار خود را به كار گيرد و در زندگي كامياب شود.

اگر علاقه‌مند به مطالعه‌ي كتاب تو هماني كه مي‌انديشي اثر جيمز آلن هستيد، همين حالا مي‌توانيد آن را از وب‌سايت كاواك تهيه نماييد.

خريد كتاب تو

برچسب: معرفي كتاب بيمار خاموش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۵:۲۲ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :