شهرِ ياكريم شهرِ ياكريم .

شهرِ ياكريم

حضور رامبد جوان و مهران مديري در نوروز 1400 در فيليمو

حضور رامبد جوان و مهران مديري در نوروز 1400 در فيليمو

نوروز امسال با توجه به گستردگي ويروس كرونا و مشكلاتي كه ايجاد كرده؛ و از طرف به دليل محدوديت هاي تردد بين شهري و محدود شدن سفر ها، بازار هاي فيلم و سريال هاي نوروزي بسيار گرم تر از هر سال ديگر خواهد بود. به همين دليل قصد داريم برخي از بهترين سريال هايي كه در ابتداي سال جديد ارزش تماشا كردن را دارند را به شما عزيزان معرفي كنيم. پس با ما همراه باشيد.

4c1a_z2.jpg

 

سريال كمدي دراكولا

مهران مديري بعد از پروژه موفق هيولا سريال ديگري در شبكه نمايش خانگي ارائه كرده كه در نوروز 1400 نمايش داده مي‌شود. اين سريال در واقع ادامه هيولا درژانر كمدي بوده و بازهم به موضوع پول شويي مي‌پردازد. در اين سريال با بازي خوب ويشكا آسايش، محمد بحراني، سيما تيرانداز و بهنام تشكر روبه رو هستيم.

درباره سريال دراكولا

سريال دراكولا به كارگرداني مهران مديري در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول كشور ايران و در ژانر كمدي و خانوادگي مي‌باشد. در اين سريال ويشكا آسايش، احسان اماني، محمد بحراني، سيما تيرانداز، بهنام تشكر، گلاره دربندي، مرتضي زارع، شكيلا سماواتي، نيما شعبان نژاد، گلاره عباسي، انديشه فولادوند، مهران مديري، مرجان مومني، فرنوش نيك انديش , حامد وكيلي به هنرمندي پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سريال هيولا ? يا دراكولا

ژاله كبيري همسر جديد كامران كامروا كه ? سال است با او ازدواج كرده برايش جشن تولد گرفته و همه آشنايان و دوستان را دعوت كرده تا ثروت خود را براي ديگران به نمايش بگذارد.كامران كامروا هم موسسه خيريه جديدي براي كودكان كار راه‌اندازي كرده و مانند گذشته به پولشويي مشغول است و مهيار مهرافزون را به استخدام خود درآورده. مهماني باشكوهي برپاست و ما با دوستان و خانواده جديد كامروا آشنا مي‌شويم.

سريال مردم معمولي رامبد جوان

يكي ديگر از سريال‌هايي كه قرار است در نوروز امسال در فيليمو شاهد آن باشيم سريال مردم معمولي به كارگرداني رامبد جوان است و ما در اين سريال قرار است تصوير جديدي از دو فرد افغان مشاهده كنيم. در واقع محوريت سريال مشكلات زن و شوهر افغان است كه داراي يك كافه گالري هستند. به گفته رامبد جوان با سريال شلوغ و پربازيگري روبه رو هستيم.

اگر طرفدار فيلم‌هاي خارجي هستيد فيليمو را از دست ندهيد در اين پلت فرم حتي سريال‌هاي خارجي از قبيل سريال كره‌اي "ماه در آغوش خورشيد" با بازي كيم سوهيون و سريال "قيام عثمان" محصول 2019 محصول كشورتركيه به كارگرداني فتحي بايرام و بازي بوراك اوزچيويت و نورتين سونمز اشاره كرد. البته سريال‌هاي ديگري چون "از غروب تا طلوع" با ژانر اكشن پليسي معمايي و كارگرداني رابرت رودريگز و سريال "اش در برابر شيطان مرده" كه محصول كشور آمريكا با ژانراكشن علمي تخيلي است و چندين فيلم سينمايي و سريال برون مرزي جذاب ديگر را مي‌توانيد در اين پلترم تماشا كنيد.

كارتون ديرين ديرين

سريال «ديرين ديرين» كه محصول استوديو انيميشن نسل انديشه سبز است، اولين سريال انيميشن ايراني است كه ويژه نمايش در رسانه‌هاي ديجيتال ساخته شده و از سازمان تنظيم مقررات صوت و تصوير فراگير ( ساترا) مجوز ساخت و انتشار دريافت كرده است.‌

 

 

اين سريال در ?? قسمت ?? دقيقه‌اي از ?? آبان، روزهاي شنبه و يكشنبه هر هفته در فيليمو پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي فيليمو، سريال انيميشن ديرين ديرين با شعار «احمقانه‏‌ترين سريال ايران»، پس از بررسي رفتاركاربران و ثبت آمار بازديد مخاطبان در هفته اول انتشار، ركورد 3 ميليون و 878 هزار و 73? دقيقه تماشا را ثبت كرده است.
اين پويانمايي به كارگرداني علي درخشي و تهيه كنندگي عبدالحسين و محمد ابوالحسني، به سراغ موضوعات و مشكلات اقتصادي، اجتماعي و زيست محيطي رفته است و محمد رضا عليمرداني (دوبلور، خواننده و بازيگر با سابقه صداپيشگي 23شخصيت اين سريال چون راوي، وي، قرمزاني، قهواني، اينيوعه و …) صداپيشگي تمامي شخصيت‌ها و‌كاراكترهاي اين انيميشن را برعهده دارد.

همچنين نظرات ثبت‌شده در پلتفرم فيليمو و رفتارشناسي كاربران، نشان از استقبال مردم از سريال‏‌هاي تك‌موضوعي با مدت زمان كوتاه دارد و مجموعه «ديرين ديرين» نيز در ?0 قسمت 20 دقيقه‏‌اي با پخش دو قسمت موردتوجه و رضايت مخاطبان قرار گرفته است.

اين سريال، محصول استوديو پويانمايي نسل انديشه سبز است و روزهاي شنبه و يكشنبه هر هفته از فيليمو پخش مي‌‏شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۳:۵۷ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :