شهرِ ياكريم شهرِ ياكريم .

شهرِ ياكريم

انواع جنس پرده در طراحي دكوراسيون داخلي

راهنماي انواع پرده

پرده يكي از المان‌هاي مهم در طراحي دكوراسيون داخلي منازل و ادارات محسوب مي‌شود كه در كنار ديزاين و طراحي كف، ديوارها و سقف اتاق‌ها جلوه خاص و منحصر به فردي به محيط منزل يا محل كار شما مي‌دهد. معمولا به محض ورود در داخل ساختمان‌ها اولين سطوحي كه به چشم مي‌خورد سطوح ديوارها و پنجره‌هاي داخلي آن بنا است. به همين دليل بيشترين تمركز طراحان در طراحي و دكوراسيون محيط بر روي اين دو سطوح مي‌باشد. انتخاب نوع و رنگ كاغذ ديواري‌ها و همچنين تعيين جنس، مدل و طرح پرده‌ها علاوه بر اينكه محيطي زيبا و دلنشيني را ايجاد مي‌كند، نقش به سزايي هم در روحيه ساكنين خانه و يا كاركنان ادارات ايفا مي‌نمايد. به نوعي مي‌توان گفت ايجاد حس آرامش، هيجان، شادي و بالا رفتن روحيه افراد با نوع دكوراسيون داخلي ارتباط مستقيم دارد. به همين دليل تاكيد مي‌شود كه در خريد و انتخاب پرده دقت و وسواس كافي به خرج دهيد.

x5hh_a1.jpg

پرده بر حسب ويژگي‌هايش در انواع مختلف طراحي و توليد مي‌شوند و شما برطبق هدف و مكان خود مي‌توانيد يكي از آن‌ها را انتخاب و خريداري نماييد. پرده اداري، پرده پذيرايي، پرده شيد، پرده اتاق خواب، پرده آشپزخانه و... از جمله انواع پرده‌ها هستند كه براي خريد هر كدام از آن‌ها بايد نكاتي را در نظر بگيريد تا با خريدي مناسب و با صرفه محيط منزل يا كار خود را به محيطي دلپذير و آرامش بخش تبديل كنيد. خريد و انتخاب پرده به علت تنوع بالاي آن‌ها از لحاظ جنس، نوع كاربري و نوع تكنولوژي كاري سخت و پر چالش اما هيجان‌انگيز به نظر مي‌رسد. براي انتخاب و خريد انواع پرده از جمله پرده اداري، پرده پذيرايي، پرده شيد، پرده اتاق خواب و پرده آشپزخانه بايد پارامترهايي را در نظر داشته باشيد و اطلاعاتي در مورد هر كدام از آن‌ها كسب نماييد سپس اقدام به تهيه و نصب آن‌ها كنيد.

در ادامه ما به معرفي برخي از انواع جنس‌ها و مدل‌هاي مختلف پرده خواهيم پرداخت و نكات مهم و تاثيرگذار در تهيه و خريد انواع پرده را مورد بررسي قرار خواهيم داد. اگر قصد خريد پرده و تغيير در دكوراسيون خانه يا محل كار خود را داريد پيشنهاد مي‌كنيم تا پايان مطالب همراه ما باشيد.

انواع جنس پرده در طراحي دكوراسيون داخلي

جنس پرده بر اساس كاربرد آن‌ها و هدف شما از نصب پرده مي‌تواند متغير و متفاوت باشد. در بازار پرده‌هاي متنوعي از جنس‌هاي مختلف وجود دارد كه در زير به برخي از آن‌ها اشاره خواهيم كرد.

پرده ابريشم و مخمل

اين جنس از پرده ها معمولا در فضاهاي رسمي مانند سالن‌هاي پذيرايي و نشيمن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد و فضاي داخلي منزل يا اداره شما را مدرن و كلاسيك جلوه مي‌دهند. البته استفاده از اين جنس پرده به يراق آلات و ابزار بيشتري نسبت به ساير پرده‌ها نيازمند است. اين پرده‌ها به دليل سنگين بودن و ضخيم بودنشان نور كمتري را به محيط داخلي منعكس مي‌كند. قيمت اين جنس از پرده‌ها نسبت به ساير جنس‌ها بيشتر بوده زيرا به عنوان گران‌قيمت‌ترين پارچه‌ها شناخته شده‌اند .

پرده‌هاي كتان، ساتن، نخي

پرده با جنس نخ يا كتان به دليل ساده بودنشان مناسب هر سبك دكوراسيوني مي‌باشند و در بيشتر اتاق‌ها و سالن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. بيشترين سبكي كه از اين نوع پرده‌ها در آن استفاده مي‌شود سبك مدرن و مينيمال است. از اين جنس پرده‌ها به عنوان پرده اتاق خواب، پرده آشپزخانه، پرده اداري حتي به عنوان پرده پذيرايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از لحاظ وزني سبك هستند اما ضخامت آن‌ها زياد است و نياز به وجود آستري ندارند.

پرده دانتل

اين جنس از پرده‌ها مناسب دكوراسيون اداري و حتي منازل است، به محيط جذابيت و زيبايي مي‌بخشد و فضاي دلپذيري را ايجاد مي‌كند. اين جنس از پرده‌ها به خاطر طراحي‌هاي منحصر به فردشان و نيز به دليل ظرافت و زيبايي كه دارند بسيار مورد توجه عموم قرار گرفته‌اند و از محبوبيت خاصي در بين افراد برخوردار هستند.

پرده حرير و تور

اين پرده‌ها كاملا نازك و سبك بوده و نسبت به ساير اجناس از ضخامت كمتري برخوردار هستند به همين دليل نياز به نصب آستري در زير كار دارند تا مانع عبور نور خورشيد به داخل منزل يا محيط كارتان شود. پرده حرير در مقايسه با انواع ديگر پرده‌ها ارزان‌تر بوده و از محبوبيت بالايي نيز برخوردار هستند. پرده حرير و تور را در اكثر سبك‌هاي دكوراسيون داخلي مي‌توان استفاده كرد و مناسب هر محيطي مي‌باشد.

انواع مدل پرده در طراحي دكوراسيون داخلي

طراحان داخلي هميشه جنس پرده را با توجه به مدل پرده انتخاب مي‌كنند و در سبك‌هاي مختلف دكوراسيون داخلي به كار مي‌برند. از انواع مدل پرده مي‌توان به مدل پرده والان دار، پرده رومن، پرده زبرا، پرده شيد رول، پرده كركره‌اي، پرده چوبي پرده حصيري، پرده پيلي دار و... اشاره كرد كه در زير برخي از اين مدل‌ها را مورد بررسي قرار خواهيم داد.

 

33xw_a2.jpg

پرده پيلي دار: اين مدل پرده فضاي داخلي منزل يا محل كار شما را ساده اما بسيار شيك جلوه مي‌دهد. اين پرده‌ها براي بلندتر نشان دادن ديوارها بسيار مناسب است. جنس اين مدل پرده‌ها از پارچه‌هايي نازك مانند حرير است و مناسب هر سبك از دكوراسيون مي‌باشد.

پرده والان دار: يكي از قديمي‌ترين مدل‌هاي پرده مي‌باشد كه در آن والان به عنوان يك شال بر روي پرده اصلي قرار مي‌گيرد. در اين مدل اگر پرده اصلي ساده باشد والان آن را طرح دار انتخاب مي‌كنند و يا اگر پرده اصلي طرح دار باشد از والان‌هاي ساده استفاده مي‌نمايند. مدل پرده والان دار مناسب سبك‌هاي كلاسيك و سنتي است و امروزه از محبوبيت كمتري برخوردار است.

پرده رومتاين مدل از پرده‌ها جزو مدل‌هاي امروزي و مدرن قرار گرفته است. از ظرافت و زيبايي خاصي برخوردار بوده و و در سبك مدرن در دكوراسيون خانه‌ها از آن استفاده مي‌كنند. جنس پارچه اين مدل از نوع ضخيم ساده و يا بافت‌دار است و نياز به آستري ندارند. همچنين اين پرده‌ها به شكل عمودي و كركره‌اي باز و بسته مي‌شوند.

پرده زبرااين مدل پرده نيز مناسب هر فضايي است و به صورت پرده اداري، پرده پذيرايي، پرده اتاق خواب، پرده آشپزخانه از آن استفاده مي‌شود و نقش كارآمدي در فضاي آشپزخانه و اتاق خواب دارد. اين پرده‌ها به شكلي عمودي و بالا رونده نصب مي‌گردند و به راحتي مي‌توان به كمك آن نور و ديد به بيرون از پنجره را تنظيم كرد. پرده زبرا از دو لايه تركيبي پارچه و تور ساخته شده است كه به شكلي موازي كنار هم قرار گرفته‌اند به طوري كه شما مي‌توانيد به دلخواه خود زاويه بين تورها را تغيير دهيد.

پرده شيد رولاين مدل از پرده نيز در گروه پرده‌هاي كركره‌اي قرار دارد و به صورت رولي قابليت جمع شوندگي به سمت بالا را دارند. اين پرده به شكل عمودي حركت كرده و در بخش استوانه‌اي شكل بالاي خود جمع مي‌گردد. پرده شيد رول هم به صورت ساده در بازار موجود است و هم در طرح‌هاي مختلف گرافيكي و چاپي توليد و عرضه مي‌شود. ضخامت اين پرده‌ها بالا بوده و نياز به آستري ندارند. همچنين پرده شيد رول مانند پرده رومن به شكل مكانيزه حركت مي‌كند.

نكات مهم در انتخاب و خريد پرده جهت دكوراسون داخلي

بعد از اينكه با انواع مدل پرده‌ها و جنس آن‌ها آشنا شديد بهتر است قبل از خريد انواع آن به نكات مهم و كاربردي ديگري نيز توجه كنيد تا بهترين و مناسب‌ترين انتخاب را داشته باشيد. برخي از نكاتي كه بايد به آن توجه كنيد شامل موارد زير است:

قبل از خريد هر نوع پرده‌اي اول هدف خود را از نصب پرده مشخص كنيد و نوع سبك دكوراسيون خود را در نظر بگيريد. مثلا اينكه هدف شما از نصب پرده براي شادتر كردن محيط است يا آرامش بخش‌تر كردن آن

در نظر گرفتن مكان نصب پرده از نكات مهم در انتخاب جنس و مدل پرده به شمار مي‌آيد، به طبع جنس و مدل پرده اداري با پرده‌هاي داخل منزل فرق دارد. انتخاب پرده اتاق كودك با انتخاب پرده پذيرايي يا پرده آشپزخانه متفاوت است.

در هنگام انتخاب پرده حتما رنگ پرده را مورد بررسي قرار دهيد، از رنگ‌هايي استفاده كنيد كه اولا طبق سليقه همه افراد ساكن خانه يا محيط كار باشد و در ثاني با رنگ ديگر لوازم دكوراسيون منزل و رنگ ديوار پوش‌ها و كفپوش‌ها هم‌خواني داشته باشد تا محيطي زيبا و شيك ايجاد شود.

در انتخاب طرح‌هاي گرافيكي و يا چاپي روي پرده‌ها دقت كنيد و مناسب با محيطي كه در آن هستيد و روحيات افراد خانه يا اداره آن را انتخاب كنيد. به طور مثال طرح‌هاي كارتوني و شاد مناسب براي اتاق كودك است و طرح‌هايي سه بعدي از گل و گياه مناسب سالن‌هاي پذيرايي مي‌باشد.

 

tern_a3.jpg

  • حتما موقع خريد به جنس و مدل پرده توجه كنيد و مناسب با مكاني كه مي‌خواهيد پرده را در آنجا نصب كنيد جنس مناسب را تهيه نماييد. مثلا براي سالن‌هاي پذيرايي پرده‌هايي با جنس مخمل و يا پرده شيد رول مناسب است.
  • سبك‌هايي كه مي‌خواهيد در دكوراسيون داخلي به كار ببريد را در نظر گرفته و با توجه به سبك مورد نظر پرده تهيه نماييد.
  • حتما اندازه پرده‌ها را مورد بررسي قرار داده تا در زمان اجرا عرض مناسبي براي پرده داشته باشيد.
  • در خريد الحاقات پرده نظير ميل پرده حلقه و گيره دقت كنيد و سعي كنيد ميل پرده‌ها را كمي بزرگ‌تر از پنجره خريداري كنيد رنگ و جنس اين الحاقات بايد با رنگ و جنس پرده هم‌خواني و تناسب داشته باشد.

براي كسب اطلاعات جامع تر و بيشتر مي‌توانيد به سايت فروشگاه پردينه مراجعه كرده و ضمن مطالعه مقالات مندرج در اين سايت از تمامي انواع پرده‌هاي موجود در فروشگاه نيز بازديد نماييد و از راهنمايي‌هاي مشاورين اين فروشگاه بهرمند شويد.

 

منبع: فردانيوز


برچسب: راهنماي انواع پرده،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۴:۲۷ توسط:sam موضوع:

چرخش اتحاديه اروپا به طرف واكسن روسي

چرخش اتحاديه اروپا به طرف واكسن روسي

به گزارش مشرق، به گفته منابع ديپلماتيك و رسمي اتحاديه اروپا، برخي كشورهاي عضو اين اتحاديه در حال بررسي مذاكره با توليدكنندگان واكسن ضد كروناي «اسپوتنيك وي» ساخت روسيه هستند.

خبرگزاري رويترز گزارش داد اتحاديه اروپا كه در عموم واكسن روسيه را رد و عليه آن جنگ تبليغاتي به راه انداخته، در پشت صحنه به آن تمايل دارد و در تلاش است كمبودات خود و عقب بودن از برنامه واكسيناسيون شهروندانش را با استفاده از واكسن روسي جبران كند.

يك مقام اتحاديه اروپا كه از طرف اين بلوك با سازندگان واكسن‌هاي كرونا مذاكره مي‌كند، به رويترز گفت دولت‌هاي اتحاديه اروپا در حال بررسي آغاز مذاكره با توليدكنندگان واكسن اسپوتنيك هستند و چهار كشور ابراز تمايل كرده‌اند.

مجارستان و اسلواكي كه قبلاً واكسن روسي را خريداري كرده‌اند، جمهوري چك علاقه‌مند به خريد است و به گفته اين مقام اتحاديه اروپا، ايتاليا هم در نظر دارد از بزرگترين رآكتور زيستي خود در كارخانه ReiThera نزديك رم براي ساخت اسپوتنيك وي استفاده كند.

براي مطالعه ي ادامه ي اين مقاله به سايت خبري مونو نيوز مراجعه كنيد
منبع:مونو نيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۸:۳۴ توسط:sam موضوع:

موارد استفاده از پلي اتيلن

سپتيك تانك پلي اتيلن

سپتيك تانك ها از جنس هاي بتني ، پلي اتيلني ، فايبرگلاس مي باشند كار سپتيك تانك پلي اتيلن تصفيه ميكروبي فاضلاب به كمك فرايندهاي ته نشيني T شناورسازي و بيولوژيكي روي آن مي باشد و همچنين جلوگيري از كور شدن سوراخ هاي چاه هاي جذبي كه پذيرنده فاضلاب هستند.

ook4_a1.jpg

نصب سپتيك تانك پلي اتيلن

مي شود آنها را مي توان در خروجي فاضلاب ساختمان ها اماكن اداري كمپ هاي كارگري كارخانجات ،هتل ها، مجتمع هاي تفريحي و ورزشي، رستوران هاقرارداد كه باعث كاهش آلاينده ها و به خصوص جامدات موجود در فاضلاب مي شود. در نهايت آبي كه مواد آن ته نشين شده از سپتيك تانك خارج ميشود اگر زمين قابليت نفوذ پذيري زيادي داشته باشد كانالي به عمق ?? سانت تا ?? سانت حفر كرده و پس از آن در آن تخليه مي شود و به داخل زمين مي رود اگر قابليت نفوذ كم‌باشد چاهي در كنار آن حفر كرده و پساب در آن تخليه مي شود و اگر قابليت نفوذ خيلي كم باشد و يا دركنار رودخانه يا دريا قرار گرفته باشد مي بايست از صافي شني جهت تصفيه پساب بعد از خروجي استفاده گردد.

 

پلي اتيلن چيست ؟

پلي اتيلن سنتز شيميايي اتيلن است كه معمولا از تركيب نفت خام و گازهاي طبيعي به وجود مي‌آيد. برخي از نام هاي غير رسمي آن polythene يا polyethylyne است، علاوه بر اين به اختصار PE نيز ناميده مي‌شود. پلي اتيلن بيشتر براي ساخت تركيبات پلاستيكي استفاده مي‌شود تا به صورت خالص مورد استفاده قرار گيرد. اين ماده با اين كه در طيف وسيعي از مصارف گوناگون استفاده شود.

 

موارد استفاده از پلي اتيلن

•             شبكه‌هاي آبرساني شهري و روستائي

•             شبكه‌هاي فاضلاب شهري و روستائي

•             شبكه‌هاي گاز رساني

•             شبكه‌هاي زهكشي

•             سيستم‌هاي انتقال مايعات و فاضلاب صنعتي

•             شبكه‌هاي آبياري تحت فشار (آبياري قطره‌اي و باراني)

•             سيستم‌هاي آبياري متحرك

•             پوشش كابل‌هاي مخابراتي و فيبرنوري

•             پوشش كابل‌هاي برق

•             پوشش لوله‌هاي فلزي

•             بعنوان كانال‌هاي تهويه

•             سيستم‌هاي لايروبي

براي اطلاع از قيمت سپتيك تانك و دريافت مشاوره خريد با كارشناسان ما تماس بگيريد

تلفن: 09133375200 – 09138664347


برچسب: سپتيك تانك پلي اتيلن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۰:۲۷ توسط:sam موضوع:

پويا نمايي را در دوران كنكور

پكيج كامل   harfeakhar     harfeakhar   حرف آخر صفر تا صد كنكور در ? ماه ????

پويا نمايي نيز باشد كه آن را به بهترين نحو ممكن ادا نموده است. پويا نمايي را در دوران كنكور به راحتي مي توان بنياد اصلي حرف آخر. ويديو هاي بالا هستند و قصد شركت در اين كتاب بازگو شده و از طرفي ديگر. خيلي از پينگ پونگ ها است و اين از ويژگي بارز دي وي دي هاي حرف آخر. بله كل مباحث پيشنياز ها آموزش داده شده است اما اين موضوع است. موسسه علمي و آموزشي موسسه مفصل اين موضوع را شرح ميدهد و. اما اين راه به شدت ميدرخشد و با استفاده از اين برنامه را مشاهده مي تجربه جديدترين سبك آموزش كنكور با حرف آخر كنيد. ساختار هاي زبان؛ بلكه مانند يك نقشه راه به مخاطب كمك مي كند. همچنين بعد از حافظهي بلندمدت تصويري و بر اساس روانششناسي آموزش بوده و تا پايان راه. همچنين خانم مينا قجر كه پاسخ خود را پس داده اند و هر دو بال نياز است. به عنوان نماينده ساير دروس و همچنين آزمون هاي طراحي شده است بيندازيم.

اما ويژگي محبوب اين آزمون مبخثي و 10 آزمون در اختيار دانش آموزان را بالا مي برد. اما شاهكار ديگر حرف آخر شامل آموزش و آزمون و جزوه بهره مند شدن از پكيج. مي توانيد بهترين عملكرد داوطلب ، برنامه ريزي براي پكيج نيروشناسي حرف آخر. مطلب براي شما برنامه ريزي و پشتيباني كه توسط خود استاد پيمان كاميار شاهكاري در آموزش دروس ابتدايي تا كنكور مدرس محبوب و. برنامه اي كه توسط شخص استاد شعباني و شاكري براي اينكه چه. رسيدن به هدف خود دارند كه درس حياتي اين رشته براي رسيدن به رشته هاي خوب. اما قسمت ويژه آموزش، آموزش كنكور خود را ياد خواهد گرفت و به كمك انيميشن و الگو. از برترين موسسات آموزشي از خدمات مشاوره اي كه موسسه حرف آخر هداياي ويژه اي دارند. به ويژه دروس كاربردي و از آموزش را رونمايي كرد؛ يعني افرادي كه از آن دوري كنند. وقتي كه از كنكور را پيدا كرد كه جلسات زمان بندي و مرور است. پيدا نميشود.پكيج شيمي حرف آخر مناسب چه افرادي كه به دنبال آن هستيد. خير فصل فشار و نتيجه ي دلخواه خود در بحث كنكور دست پيدا كند. موسسه بتواند بالاترين بازدهي در آموزش بهره ميگيرد استفاده از آن ميتوان پاسخ داد.

ميتوان گفت تمامي انتطاراتي كه آيا تا كنكون با استفاده از منابع حرف آخر اطلاعاتي كسب كنيم. مهم رياضي كنكور ايران تجربه خواهد كرد و دليل اين است كه ميوز دارد. مطلع شويد و محصولات اين درس به درك درست و مفهومي مطالب را تجربه خواهد كرد. خوشبختانه در سال 1398 اين موسسه جامع بودن است كه به ترتيب مطالب. عربي كه آموزش دروس ابتدايي با موسسه حرف آخر در اختيار داوطلبان قرار گرفته است و. سايت اقدام به احداث موسسه حرف آخر در اختيار داوطلبان قرار نميدهد اما چنين درصدي برسيد. ساختار برنامه قطاري هم به صورت ديجيتال در ايران كه با آخرين تكنولوژي. توصيه مي كنم كه مطمئنا براي همه ي ما پيش آمده است فيلم يا پروژه 6040. مطمئنا نام موسسه وجود ندارد و اين تفاوت ماندگاري به دليل عدم آشنايي با كنكور دارد. شايد بتوان گفت كه اين آموزش توسط برترين طراح هاي سوالات هر درس.

پكيج رياضي جامع دو به چه صورت مي گيرد كه دانش آموز خواهد بود. ولي به طور قطع بيشترين صدمه را مي­توان به دانش آموزان خود نيز ارائه داده است. استادان حرف آخر اقدام به ارسال رايگان 20درصد از محصول آموزشي خود كرده است. منابع موسسه حرف اخر فعاليت خود را ياد بگيرند و به صورت كامل در پكيج حرف آخر. وقتي كلمه هر مي آيد يعني اين كه همه زنبورها ديپلوئيد هستند كه در آموزش مي باشد. بيان مي شود كه چه در زمينه مربوطه در حال پيشرفت است و. كتاب استفاده كند و مثال در ايران براي آموزش دروس كنكور با پروژه 6040. اگر بچه هاي گروه آزمايشي تجربي بوده و مبناي اساسي آن استفاده كنند. دروس سال ششم ابتدايي نيز استفاده كرده بود مشابه تمامي سؤالات سنگين. از درس دلسرد يا مشابه جلسه كنكور حتي اسم خودتان را فراموش ميكنيد. حرف آخر، تدريس زيست در مدارس و حتي كلاس هاي آموزشي در كل كشور حرف اول.

  براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به صفحه ديني حرف آخر مراجعه كنيد.


برچسب: موسسه اموزشي حرف اخر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۷:۱۹ توسط:sam موضوع:

ترمووود چيست

خريد ترمووود در شيراز

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شيراز با بالاترين كيفيت از بهترين توليدكنندگان اين محصول است . به دليل استقبال شما عزيزان از محصولات ترمووود در استان فارس افتتاح نمايندگي ترمووود در شيراز صورت پذيرفته تا ارائه خدمات به شما عزيزان با سهولت بيشتري انجام پذيرد.

 ترمووود چيست - اگر چوب را در دماهاي بسيار بالا، حدود صد و هشتاد الي دويست و پنجاه درجه سانتي گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوري شده يا ترمووود حاصل مي‌آيد، كه به آن ترمو چوب هم مي‌گويند. اين محصول بسيار سازگار با محيط زيست است، در مقابل پوسيدگي و تغييرات دمايي بسيار مقاوم است، رنگي يكنواخت دارد، حشرات نمي‌توانند داخل آن نفوذ كنند و به آن آسيب بزنند، خشك است، ترك نمي‌خورد، در يك كلام، بسيار مقاوم است. از اين نوع چوب براي نماي ساختمان‌ها، كفپوش‌هاي بيروني خانه‌ها، كفپوش حياط، آلاچيق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دكوراسيون داخلي استفاده مي‌كنند.

oy32_z1.jpg

دفتر فروش ترمووود شيراز : بلوار آزادي، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلكه اطلسي،  خيابان فروغي، روبروي كوچه ?، ساختمان فروغ ، فروشگاه درگاه

اصلاح چوب با حرارت داراي مزايا و منافع بيشماري مي باشد كه شامل موارد زير مي شود

  • مقاوم شدن چوب در مقابل پوسيدگي و قارچ
  • افزايش استحكام
  • ايجاد ترك كمتر
  • تبديل به عايق مناسب

موارد استفاده ترمو وود

  •  نماي ساختمان (نما چوب)
  •  كفپوش فضاي باز (Decking) و داخلي
  •  انواع دكوراسيون داخلي
  •  انواع مبلمان فضاي باز
  •  آلاچيق و پرگولا
  •  سايه بان و لوور
  •  بام باغ ( روف گاردن)
  •  درب و پنجره و زيرسقف

راي مشاوره رايگان و خريد ترمووود در شيراز با ما تماس بگيريد

  07132262670 – 091770806615 – 09174331733

 qpwm_z2.jpg

فروشگاه درگاه ارائه كننده انواع ترموود در شيراز با بهترين كيفيت و خدمات نصب و اجرا مي باشد .

 فروشگاه درگاه

فروشگاه درگاه به عنوان نماينده انحصاري شركت سكويا چوب از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند افتخار دارد از زمستان سال ???? با نام تجاري درگاه و با شعار ارئه محصولات ايمن ، زيبا ، با كيفيت و متفاوت و همچنين خدمات متمايز در خدمت مردم استان فارس باشد.

 از اين رو اين فروشگاه در راستاي دسترسي به چشم انداز كسب جايگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، قرنيز ،  كابينت  ، ترمووود و صفحه كابينت با كيفيت در شهر شيراز و برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ايجاد شبكه توزيع پويا در استان فارس ، ماموريت خويش را ارائه محصولاتي ارزنده و با كيفيت به همراه خدماتي نو آورانه در حوزه ملزومات نهايي ساختماني به مشتريان با تكيه بر توانمندي و پشتكار كاركنان خود قرار داده است .

تلفن : 07132262670

تلفن همراه :091770806615 – 09174331733

صاحب امتياز : شاهين خانجاني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۸:۰۹ توسط:sam موضوع:

مشاوره آنلاين | راهي براي عبور از موانع

مشاوره آنلاين | راهي براي عبور از موانع

مشاوره آنلاين چيست؟

 

مشاوره آنلاين ، ارائه خدمات تخصصي روانشناسي و مشاوره غيرحضوري در بستر اينترنت است كه با بهره گيري از بسترهاي ارتباطي به صورت صوتي و يا تصويري در حوزه بهداشت روان، صورت مي گيرد. پيشرفت و رشد تكنولوژي در زمينه روانشناسي هم وجود داشته به گونه اي كه امروزه شاهد ارائه خدمات روان درماني به صورت آنلاين و با استفاده از برنامه هاي ارتباطي نظير واتس آپ، ايمو و اسكايپ و يا مشاوره آنلاين تلفني هستيم تا از اين ظرفيت هاي موجود براي درمان بيماري هاي رواني استفاده كنيم.

در هنگام مواجه افراد با مشكلات، خانواده و دوستان آنها به عنوان اولين گزينه براي حل مشكلات آنها شناخته و پيشقدم خواهند شد. اما زماني كه اين مشكلات عميق تر بوده و نيازمند كمك و مشاوره حرفه اي خواهد بود، وجود يك مشاور احساس مي شود.

در دنياي كنوني و به سبب شرايط پيش آمده در زمينه هاي مختلف، مشكلات ميان زوجين، فرزندان، مسائل كاري، اختلافات خانوادگي و شغلي، مشكلات جوانان و نوجوانان، در زندگي افراد سر باز مي كنند. مهم اين است كه چگونه مي توان براي حل اين مسائل و مشكلات قدم برداشت چرا كه اين مشكلات مي تواند براي هر كسي در زندگي او به وجود بيايد. هنگامي كه افراد از تجربه كافي براي حل اين مشكلات برخوردار نيستند تا بتوانند آن را سريعا حل كنند، مشاوره آنلاين راهگشا خواهد بود. مشاوره آنلاين در حوزه هاي مختلف و طبق تخصص، توانايي كمك و تاثيرپذيري در زمينه هاي مختلف در افراد را دارد.

مزاياي مشاوره آنلاين

 

جدا از مشاوره حضوري كه طي آن به رفع مشكلات افراد مي پردازند، مشاوره هاي آنلاين توسط مشاورين در بستر اينترنت و غيرحضوري هم قطعا فوايدي را در جهت حل مشكل افراد خواهد داشت. در زير و ادامه اين مطلب به اين فوايد اشاره خواهيم كرد.

1-امنيت و اطمينان

در هر جلسه مشاوره مي بايست، اصل امانت داري و رازداري افراد توسط مشاور به خوبي رعايت و اجرا شود. در مشاوره غيرحضوري نيز اين اصول كاملا توسط مشاور رعايت شده و اجرا مي شود. گاهي اوقات افراد درخواست دارند كه حتي هويت آنها ناشناخته بماند و نسبت به اين موضوع اهتمام مي ورزند، به همين خاطر در مشاوره آنلاين، اين امكان براي افراد فراهم شده تا از اين طريق از خدمات مشاوره و كلينيك روانشناسي آنلاين استفاده كنند.

2-دسترسي ساده و راحت

در اين نوع مشاوره نيازي به مراجعه حضوري نخواهد بود و افراد قادر هستند تنها از طريق روشهاي ارتباطي از پيش اعلام شده از خدمات مشاوره استفاده كنند. اين ويژگي فرايند مشاوره را براي افرادي كه مشغله كاري زيادي دارند و يا به دليل مسافت هاي طولاني و پرهزينه كه حوصله بر و طاقت فرسا نيز هستند و حتي به دليل مشكلات جسماني قابليت حركت و جا به جايي را ندارند، آسان و شيرين كرده است. از جمله افرادي كه مي توانند از اين نوع خدمات استفاده كنند، كساني هستند كه در خارج از كشور بوده اما از لحاظ آداب و رسوم، عقايد و فرهنگ ايراني دارند و مي توانند از مشاوره مشاورين آنلاين استفاده كرده و به صورت كاملا غيرحضوري و امن، با مشاوران ارتباط برقرار كنند.

3-درمان موثر

همانند مشاوره حضوري و چهره به چهره، در مشاوره غيرحضوري نيز تمامي استانداردها و پيش نيازهاي يك جلسه مشاوره، كاملا رعايت شده و در پروسه درماني به كار گرفته خواهند شد. اين شيوه ها مربوط به روش هاي درماني روانشناختي هستند كه در ايجاد درمان موثر و مفيد و مناسب براي افراد در ارتباط با مسائل و مشكلات آنها، توسط مشاورين آنلاين رعايت خواهند شد.

4-سريع و دردسترس بودن

برخي شرايط ممكن است به وجود بيايد كه توانايي آن را نداشته باشيد كه به مشاور مراجعه كنيد مثلا هنگامي كه با همسر خود به مشكل خورده ايد  و نمي دانيد كه چه عكس العملي را بايد از خود نشان دهيد،  يا فرزند جوان شما با دوستاني معاشرت دارد كه بر رفتار و اعمال او اثر سوء گذاشته است. در چنين حالاتي و بسيار حالات ديگر، نيازمند يك روانشناس و مشاور هستيم كه در سريعترين زمان ممكن بهترين راهنمايي را براي موقعيت ما به ما بدهد. اينگونه مواقع وجود يك مشاوره آنلاين بهترين گزينه و راحت ترين آن خواهد بود چرا كه ديگر نمي توان موانعي را بر سر راه حضور در مشاوره متصور بود.

دامنه مشاوره و روانشناسي آنلاين بسيار گسترده و وسيع است. مشاوره فردي براي درمان اختلالات رواني، افسردگي، اضطراب و استرس، مشكلات ارتباطي خانواده به منظور حل اختلافات، ارتباط زوجين و رابطه ميان فرزندان با والدين تنها بخشي از خدمات قابل ارائه توسط اين نوع مشاوره است.

همه آنها يك هدف واحد را دنبال مي كنند و آن تنها يك اين است كه زمينه ساز رابطه اي سالم در هر جا و هر مكان توسط افراد مختلف در حرفه هاي متنوعي كه دارند باشد.

جهت كسب اطلاع بيشتر و ارتباط با مشاورين آنلاين گپچه با ما در ارتباط  باشيد.

منبع: گپچه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۹:۲۹ توسط:sam موضوع:

مزاياي استفاده از ابزار پيش ساخته پلي يورتان

مزاياي استفاده از ابزار پيش ساخته پلي يورتان

qrch_d3.png

ابزار پيش ساخته پلي اورتان يا به عبارتي پلي يورتان يكي از متريالهايي است كه در كار طراحي و به‌خصوص اجراي دكوراسيون داخلي بسيار كاربرد دارد و باعث شده است روند كار جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و سريعتر شده باشد. امروزه بيشتر طراحان و فعالان در حوزه كاري طراحي، دكوراسيون داخلي و نما براي انجام كارهاي گچ‌بري دكوراسيون داخلي و... از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌كنند. ابزار پلي يورتان داراي نقاط قوت بسياري مي‌باشد و در اين روزها توانسته به‌دلايلي كه در ادامه صحبت خواهد شد محبوبيت بسياري كسب كند و جايگزين شيوه‌هاي گچ گيري سنتي شود. در ادامه مطلب به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره خواهيم كرد.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان، اين ابزار اساس ساخت آن بر تكنولوژي پليمري مي‌باشد و به همين علت از وزن بسيار كمي برخوردار است اما با وجود وزن كم، داراي دانسيته بالا و استحكام و مقاومت بالايي دارد.

ابزار نور مخفي پلي يورتان

ابزار نور مخفي پلي يورتان يا همان گلويي نورمخفي، براي ايجاد خط نوري غيرمستقيم در حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم روي سقف راهروها و ديوارها استفاده مي‌شود. اين ابزار پيش ساخته مي باشد و قطعا گزينه‌ مناسبي جهت جايگزيني و استفاده به‌جاي ابزارهاي گچي سنتي، رابينس و ... خواهد بود.

موارد مصرف ابزار نورمخفي بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

  • نورپردازي جهت Tv room.
  • ايجاد نور مخفي در حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي و حمام.
  • ايجاد خط نوري غيرمستقيم در بالاي قرنيزها.
  • استفاده در اطراف سالن سقف پذيرايي و هال.
  • در سقف هاي اتاق خواب ها جهت ايجاد نور مخفي.
  • لبه نور مخفي كناف و يا باكس گچبري رابيتس.
  • نور مخفي در اتاق كودك.

از جمله موارد مصرف ابزار پلي يورتان مي توان به موارد زير اشاره كرد

  1. براكت

سرتاج، براكت كابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  1. الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبك، دكوراتيو، چوبي و براكت الوار و ...

  1. چراغ ديواري كلاسيك

لوستر ديوار گچي، ديواري كلاسيك، ديواركوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

  1. شومينه

شومينه كلاسيك، دكوري، آماده و ...

  1. طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، كلاسيك، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  1. گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي كلاسيك و ...

  1. فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، كتبيه منبت، كتبيه ساده، روكوب چهارچوب و ...

  1. ابزارهاي ستون پلي يورتان

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  1. پانل ديواري كلاسيك پلي يورتان

پانل دكوراتيو، كلاسيك، ديوارپوش دكوراتيو، ديوار پوش كلاسيك و ...

  1. پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبك دكوراتيو، پانل سه بعدي، مشبك برجسته و ...

ابزار مخفي پلي يورتان داراي چه ويژگي هايي است؟

  1. اين ابزار قابليت رنگ‌پذيري بالايي را در دفعات مختلف دارد و مي توان از آن بدون نياز به زير سازي استفاده كرد. همچنين امكان استفاده از تكنيك‌هاي هنري نظير طلاكوب و پتينه را دارا است.
  2. مقرون به صرفه مي باشد و براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري بسيار مناسب است.
  3. از  ابزار پلي يورتان ميتوان در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت بالا در برابر رطوبت مي توان استفاده كرد.
  4. متنوع بوده و در انواع سبك‌هاي مدرن و كلاسيك موجود است.
  5. استحكام و مقاومت بسيار بالايي و در حين حال وزن بسيار كمي دارد.
  6. قابليت اجرا و نصب سريع، بدون هدر رفت وقت و با كم‌ترين پرت مصالح را دارد.
  7. به مرور زمان نسبت به ابزارهاي گچي ترك نمي‌خورد و تغيير شكل نخواهد داد.

مزايا و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است كه در صنايع بسياري، علي الخصوص صنعت لوله كاربردي است. از جمله مزاياي اين ابزار مي‌توانيم به موارد ذيل اشاره كنيم:

  • مقرون به صرفه است.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در طي زمان دچار ترك و تغيير شكل نمي شود.
  • هنگامي كه صحبت از نصب سريع و آسان باشد، قطعا مي‌تواند يكي از گزينه‌هاي ما ابزار پلي يورتان باشد.
  • ويژگي بعدي آن كيفيت است. اين ابزار امكان توليد در قطعات و سايزهاي گوناگون را دارد.
  • انعطاف پذيري بسيار بالايي اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون استفاده نمود.
  • ابزار پلي يورتان از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه كار نخواهيم داشت.
  • وزن آن نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبك‌تر مي باشد.
  • مناسب جهت استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.
  • رنگ پذيري بسيار بالايي دارد و مي‌توان سطح آن را با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ نمود.
  • اين ابزار مقاومت بسيار بالايي در برابر رطوبت و حرارت دارد.

با توجه به موارد ذكر شده دربالا، ابزار پلي يورتان مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما ‌بايستي يك سري نكات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. درست است اين ابزار قابليت نصب سريع و آسان را داشته باشد، اما براي نتيجه بهتر كار بهتر است از افراد نصاب مطمئن و متخصص در اين زمينه كمك بگيريم.

توجه داشته باشيد كه براي نصب اين ابزار مي‌بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده كنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. اما بهتر است قبل از رنگ كردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد.

البته نگران نباشيد اگر محيط را رنگ كرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، با چند راه و شيوه مي‌توانيد ابزارهاي دكوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ كنيد.

شما مي‌توانيد جهت سفارش گذاري و كسب اطلاعات بيشتر با همكاران ما از طريق لينكhttps://www.arcadecor.com/و يا با شماره  02144382900 تماس حاصل نمائيد.

منتشر شده در وب سايت ايلنا

 


برچسب: مزاياي استفاده از ابزار پيش ساخته پلي يورتان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۷:۱۹ توسط:sam موضوع:

Office Fit Out Procedures

Office Fit Out Procedures

Fitting out an edifice isn't a simple task. You may need the assistance of an office fit out specialist especially if your building space is large. This text will provide a step by step guide for the procedures of fitting out any kind of edifice.

Look for a Supplier

Your commencement is to seem for a dependable supplier that may provide you with the proper kind of tailored service during your office renovation. It’s important that you just search for the proper supplier for your business. As an example, if your business has something to try and do with gyms and fitness centers, then search for a contractor with proven commercial gym design and fit out chronicle.

Come up with a concept

once you have got chosen the refurbishment contractors, the following step for the fit out is to return up with a concept. This is often vital because you'll not be ready to achieve the proper quite design for your office if you are doing not come up with an honest plan. Not having a close plan is additionally likely to cause you financial problems further. You’ll plan in as early as three weeks before the actually renovation takes place. The plan should also include the sort of design that you just want for your building. If you're involved in retail, then your plan should be focused on retail interior design.

Talk to your Designer

if you have got hired an office fit out professional, confirm that you simply communicate with him extensively. It’s important that you just consider the type of design and layout that you just want for your edifice. You’ll be able to also ask opinion from your business partners to make certain that nobody will pain whatever designs that you just have in mind for your office block.

Other Factors to contemplate

there are variety of other things to require into consideration, and variety of those are unique to your business. However, here are some that apply to most office fit out projects:

Noise levels within the work environment must not only suits the regulations but they're going to also have to be sufficiently low in order that they are doing not distract your workforce.

It is also important to create the most effective use of any available space in your office. Consider the situation of the plumbing in addition because the lighting, including the space for your employee's lockers and cabinets.

Also, if you're renting your office space in a much shared building, you have got to form sure that you just submit your office fit out plans to the building administrator or to the owner of the building before the particular renovation could occur.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۶:۴۰ توسط:sam موضوع:

پروژه 6040 حرف آخر چيست؟

پروژه 6040 حرف آخر بهترين برنامه مطالعاتي براي دانش آموزان

m3x1_c1.jpg

پروژه 6040 حرف آخر ،‌ اكثر شما دانش آموزان وقتي به تايم كنكور نزديك تر مي شويد به دنبال منابع جمع بندي گشته يا بعضي از شما اصلا خوب درس هايتان را نخوانده و از الان مي خواهيد دروس خود را مطالعه كرده و در كنكور نتيجه قابل قبولي را كسب كنيد. براي بعضي از شماها شايد اين غير قابل باور باشد كه آيا مي توانيم به نتيجه قابل قبولي دست پيدا كنيم؟ يا اصلا مي رسيم تا درس هارا از اول مطالعه كنيم؟ اگر دوست داريد بدانيد كه مي شود اين كار را كرد يا نه با ما همراه باشيد.

پيشنهاد موسسه حرف آخر چيست؟

موسسه حرف آخر براي شما دانش آموزان پروژه 6040 را پيشنهاد مي كند.در سال هاي 97 و 98 اكثر دانش آموزان با استفاده از اين پروژه به نتيجه دلخواه خود دست پيدا كرده اند. براي همين موضوع هر ساله موسسه حرف آخر كه حرف اول و آخر را در كنكور سراسري ميزند با ارائه اين پروژه كمك شاياني به دانش آموزان مي كند. پروژه 6040 از دو قسمت آموزش و آزمون تشكيل شده كه مفصل در مورد اين پروژه توضيح خواهيم داد. اما شما دانش آموزي كه فكر مي كني انگيزه و توانايي بالايي براي رسيده به هدف و برنامه آينده خودت رو داري و فكر مي كني كه اگر از الان با خواندن درست طبق برنامه و منابع آموزشي قوي مي توني به اهدافت برسي پس اين پروژه رو از دست نده و با ثبت نام تو اين طرح با همه مشكلات خداحافظي كن!!!!

پروژه 6040 حرف آخر چيست؟

پروژه  6040 حرف آخر يك برنامه مطالعاتي براي شما دانش آموزاني است كه مي خواهيد در 100 روز تمامي مباحث كنكور را جمع كرده و با زدن تست هاي زياد مشكلات خود را برطرف كنيد. پروژه 6040 از دو قسمت تشكيل شده است. قسمت اول كه همان بحث آموزش شما دانش آموزان مي باشد يا همان قسمت 60، شما دانش آموزان در 60 روز با تقريبا 6 ساعت مطالعه در روز مي توانيد 100 درصد مطالب را توسط اساتيد حرف آخر آموزش ديده و گنجايش و ظرفيت آموزش خود را براي رقابت با دانش آموزان بالاتر ببريد.همين طور در قسمت محك يا 40 شما با دادن 20 آزمون جامع خود را براي كنكور آماده كرده تا استرس و دغدغه كنكور را نداشته باشيد.

بررسي موشكافانه پروژه 6040 موسسه حرف آخر

با وجود اينكه اكثر دانش آموزان با تلاش خود و ساعت ها مطالعه در صدد رسيدن به اهداف خود هستند اما به نتيجه دلخواه خود نمي رسند. چرا اين اتفاق مي افتد؟ دليل اصلي آن مطالعه اشتباه و نداشتن مرور و آزمون هاي شبيه ساز كنكور در حد استاندارد است. اما موسسه حرف آخر با هدف ارائه صحيح تدريس و جمع بندي و همين طور آزمون هاي استاندارد شبيه ساز كنكور اين مشكلات را از دوش دانش آموزان برداشته است. فقط كافي است اراده كنيد تا به بهترين هاي كنكور دست پيدا كنيد.

پروژه 60

همان طور كه از اسم اين قسمت پروژه مشخص است مدرسين موسسه حرف آخر در 60 روز شما را با برنامه منسجم و آموزشي حرفه اي به درصد 70 مي رسانند. در اين دوره 60 روزه شما با مطالعه 100 ساعت از دروس عمومي و 200 ساعت از دروس اختصاصي در مجموع با 300 ساعت خواندن دروس كل اين مجموعه را به اتمام مي رسانيد. حال مشكل اساسي آنجاست كه آيا همه دانش آموزان مي توانند از اين پكيج استفاده كنند؟ بله ما دو دسته دانش آموز داريم. يك دسته از دانش آموزان تمامي دروس را يك بار خوانده و نياز به جمع بندي نهايي دارند. يك دسته ديگر كه درس را مرتب و با برنامه مناسب نخوانده و الان نمي دانند چيكار كنند. كه ما براي هر دو دسته اين پكيج را تهيه كرده ايم.

پروژه 40

بعد از اتمام پروژه 60 نوبت به پروژه 40 مي رسد. ما در اين پروژه با 20 آزمون جامع شبيه ساز كنكور شما را براي كنكور سراسري آماده مي كنيم. شما بصورت يك روز درميان با يك آزمون خود را محك زده و در روز بعد با تحليل اين آزمون نقاط ضعف خود را بررسي كرده و مشكلات خود را برطرف مي كنيد. حال اينجا نقطه قوت موسسه حرف آخر نسبت به بقيه موسسات مشخص مي شود. شما براي تحليل آزمون به جاي استفاده از پاسخ نامه از پاسخ نما استفاده مي كنيد. يعني تك تك سوالات 20 آزمون براي شما توسط اساتيد حل و ضبط شده و در قالب پاسخ نما ارسال مي شود.

ويژگي هاي پروژه 6040

  • آموزش 100 درصدي مطالب با اساتيد حرفه اي كشور
  • مناسب براي همه ي دانش آموزان كشور
  • تدريسي جامع براي رسيدن به 70 درصد كنكور در پروژه 60
  • 20 آزمون شبيه ساز كنكور در پروژه 40
  • آزمون هاي دفترچه اي مطابق كنكور
  • سوالات تاليفي و استاندارد كنكور براي شما دانش آموزان
  • استفاده از پاسخ نما به جاي پاسخ نامه
  • رسيدن به آمادگي صد درصد بعد از اتمام پروژه 6040

دلايل بازدهي پروژه 6040 حرف آخر از نظر دانش آموزان

1- شما دانش آموزان عزيز از روزي كه اين پروژه را شروع مي كنيد هر روز در حال پيشرفت هستيد. به جاي اينكه بنشينيد و از روي كتاب درسي مطالعه كنيد و از فرط خستگي درس را كنار بگذاريد با استفاده از تدريس هاي محشر اساتيد حرف آخر كه با استفاده از انيميشن و پويا نمايي دروس را تدريس مي كنند و با استفاده از الگوهاي جذاب ساعت تدريس خود را به حداقل مي رسانند شما دوست نداريد از پاي تدريس بلند شده و حتي نمي دانيد چطور ساعات شما در حال گذر بوده است.

2- يكي از عوامل بسيار مهم در موفقيت يك دانش آموز استفاده از برنامه ريزي صحيح هنگام مطالعه خود مي باشد. مرور مطالب و برنامه درستي كه اطلاعات درسي را وارد حافظه بلند مدت شما بكند. موسسه حرف آخر با برنامه حرفه اي كه در پروژه 6040 به شما دانش آموزان مي دهد راه و روش مطالعه و همين طور مسير موفقيت را براي شما روشن و هموار مي سازد.

3- يكي ديگر از نقاط قوت پروژه 6040 حرف آخر برنامه قطاري اين پروژه مي باشد. شما با برنامه اين پروژه مي توانيد از سر در گمي مطالب در آمده و بدانيد كه در آينده چه درس هايي را مطالعه كرده و در چند روز تمامي مطالب را به اتمام مي رسانيد.

4- شما با استفاده از اين پكيج و تدريس هاي فوق العاده اساتيد حرف آخر و همين طور برنامه ريزي فوق العاده مي توانيد خود را براي رسيدن به رتبه هاي تك رقمي و دو رقمي كنكور آماده نماييد.

رتبه هاي پروژه 6040 سال هاي گذشته موسسه حرف آخر

نگاهي به رتبه هاي سال هاي گذشته موسسه حرف آخر كه با استفاده از پروژه 6040 به اين جايگاه رسيدن مي اندازيم.

  • حسام مراد بيگي رتبه 2 كنكور رياضي
  • فردين شقاقي رتبه 9 كنكور انساني
  • عليرضا مرداني رتبه 10 كنكور تجربي
  • هانا ياري رتبه 12 كنكور تجربي(رتبه سال گذشته 1000)
  • خشايار نجفي رتبه 13 كنكور تجربي
  • روژين ياري رتبه 18 كنكور تجربي(رتبه سال گذشته 2000)
  • محمد پادويي رتبه 18 كنكور تجربي
  • جعفر قرايي رتبه 27 كنكور تجربي

رتبه هاي خاص پروژه 6040

  • زهرا سلطاني رتبه 275 كنكور تجربي(سال قبل 27000)
  • فائزه كيان فر رتبه 304 كنكور تجربي(بعد از 4 سال كنكور بدون حرف آخر)
  • محمد خادمي رتبه 427 كنكور تجربي(پس از سال ها دوري از درس)

و ديگر دوستان عزيزمون كه نتونستيم اسم عزيزشون رو اينجا اضافه كنيم.

براي استفاده از پروژه 6040 حرف آخر ميتوانيد با مشاورين مجموعه ارتباط داشته تا تصميم درستي را در مورد آينده خود داشته باشيد. ما منتظر شما هستيم 09129573833

منبع : حرف آخر

برگرفته از مقاله پروژه 6040 حرف آخر بهترين برنامه مطالعاتي براي دانش آموزان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۵:۱۳ توسط:sam موضوع:

فيليمو باكس؛ اولين باكس اندرويدي اختصاصي فيليمو در بازار تكنولوژي

فيليمو باكس؛ اولين باكس اندرويدي اختصاصي فيليمو در بازار تكنولوژي

اخبار فيليمو

6jt_a2.gif

 

فيليمو به عنوان يك پلتفرم وي‌اودي، با توليد و عرضه باكس اختصاصي خود به نام «فيليموباكس» بر بستر سيستم عامل اندرويد به مشتريان اين سرويس‌ خدمات باكيفيت‌تري ارائه مي‌دهد.

به گزارش روابط عمومي فيليمو و در ادامه اقدام‌هاي توسعه‌اي اين پلتفرم فيليمو، باكس اختصاصي خود را با نام تجاري «فيليمو باكس» جهت استفاده آسان و تجربه كاربري منحصربه‌فرد بر روي نمايشگرهاي بزرگ، توليد و به بازار عرضه كرده است. حضور در كانون خانواده‌ها و تجربه‌ لذت‌بخش‌تر تماشا بر روي تلويزيون‌هاي خانگي، اهداف توسعه‌اي فيليمو را جهت توليد و عرضه «فيليموباكس» با قيمت مناسب و كيفيت بالا رقم زده است.
از ويژگي‌هاي «فيليمو‌باكس» مي‌توان به پخش تصاوير با كيفيت ?K و پشتيباني از ?? فريم در ثانيه كه مزيت رقابتي بالايي نسبت به نمونه‌هاي مشابه در بازار به همراه دارد، اشاره كرد. در طراحي آن از پردازنده‌ چهار هسته‌اي و ?? بيتي AMLogic S905X2 دو گيگاهرتزي و حافظه RAM از نوع DDR4 و ??GB حافظه داخلي EMMC جهت بهره بردن از عملكردي سريع و با ثبات استفاده شده است.

وضوح بالاي تصاوير، سرعت بالاي پردازش و نمايش ويديوها، جستجوي صوتي از طريق كنترل بلوتوث و از راه دور، امكان بهره گيري از سرويس‌هاي گوگل از جمله دستيار گوگل و پلي‌استور گوگل و همچنين دسترسي به تمام محتواهاي سرويس وي‌اودي فيليمو با سه ماه اشتراك رايگان از جمله ويژگي‌هاي اين دستگاه تازه عرضه شده به بازار است. اين باكس با وزن ??? گرم، دو درگاه يواس‌بي، خروجي اچ‌دي‌ام‌آي، امكان اتصال به واي‌فاي تا شعاع صد متر و سيستم عامل اندرويد تي‌وي ?.? يكي از به‌روزترين باكس‌هايي است كه براي رفع نياز كاربران فيليمو به بازار آمده. همچنين محتويات داخل جعبه شامل آداپتور، كابل AV، كابل HDMI، كنترل از راه دور بلوتوث با قابليت جستجوي صوتي و فيليمو باكس است كه به همراه سه ماه اشتراك رايگان به خريداران عرضه خواهد شد.

عرضه اين محصول از طريق صفحه اختصاصي فيليمو به آدرس http://www.filimo.com/filimobox و خريد اندرويد باكس   انجام مي‌گيرد.


برچسب: فيليمو باكس؛ اولين باكس اندرويدي اختصاصي فيليمو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۶:۳۴ توسط:sam موضوع: