شهرِ ياكريم شهرِ ياكريم .

شهرِ ياكريم

بررسي كامل قيمت ايمپلنت دندان و عوامل موثر بر هزينه كاشت دندان

كاشت ايمپلنت دندان

ifhl_q4.jpg

بررسي كامل قيمت ايمپلنت دندان و عوامل موثر بر هزينه كاشت دندان

امروزه بسياري از افراد براي ترميم دندان از دست رفته خود يا تعدادي از دندان هاي از دست رفته خود روش كاشت ايمپلنت دندان را انتخاب مي كنند. اين روش ترميمي نسبت به ساير روش ها از هزينه بالاتري برخوردار است و قيمت ايمپلنت از ديگر مواد و متريال مصرفي در روش هاي ديگر بالاتر است.

البته براي انجام ايمپلنت دندان ممكن است فرد بيمار شرايط استاندارد بدن را نداشته باشد و پزشك متخصص مجبور باشد جراحي هاي كوچك اما متعددي را انجام دهد و سپس كاشت ايمپلنت انجام شود. براي مثال ممكن است ميزان تراكم استخوان فك فرد كم باشد و حجم كافي را نداشته باشد و پزشك مجبور شود عمل پيوند استخوان انجام دهد.

يا اگر دندان از دست رفته بيمار در فك بالا باشد ممكن است مجبور به عمل جراحي سينوس ليفت باشد ضمن آن كه دندان خراب شده يا شكسته را پزشك ابتدا بايد كشيده و سپس بررسي هاي لازم را بدست آورد. همه اين كارها براي پزشك و بيمار هزينه بردار است و شايد به همين علت قيمت ايمپلنت از  ساير روش هاي ترميم بالاتر است.

براي دريافت به روز ترين قيمت هاي ايمپلنت در سال 99 و انواع برند ها به لينك زير مراجعه كنيد

قيمت ايمپلنت دندان

شايد براي شما اين سوال پيش آيد هزينه عمل جراحي سينوس ليفت و پيوند استخوان چقدر است؟ همانطور كه مي دانيد هزينه بسياري از مواد و متريال عرصه دندانپزشكي به قيمت ارز بين المللي محاسبه مي شود و ضمن آنكه موقعيت مكاني مركز ايمپلنت يا مركز دندانپزشكي تاثير بسيار زيادي در قيمت دارد هزينه اين عمل ‍هاي جراحي در هر مركز متفاوت است. علاوه بر موقعيت مكاني مركز و قيمت مواد مصرفي دستمزد هر پزشك متخصص قيمت ثابتي ندارد و مي تواند متغير باشد

به همين دليل براي استعلام قيمت بهتر است ابتدا مركز ايمپلنت خود را انتخاب كنيد با پزشك خود مشورت كنيد و مدارك معتبر مواردي كه بايد بررسي شود را به پزشك تحويل دهيد سپس قيمت نهايي را براي شما برآورد كرده و اعلام مي كنند.

برندهاي متفاتي وجود دارد كه توسط شركت هاي مختلف توليد ميشود. در ادامه نام برخي از برندها را ليست مي كنيم:

  • برند اشترومن
  • برند اس آي سي
  • برند اس پي اي
  • برند آستراتك 
  • برند آنكيلوز
  • برند نوبيل بيو كار
  • برند مگاژن

افرادي هستند كه بيشتر از يك دندان خود را از دست داده اند. اين افراد بهتر است كاشت گسترده ايمپلنت انجام دهند. كاشت گسترده ايمپلنت به اصطلاح فول ماوس يا ايمپلنت كامل شناخته ميشود. براي افرادي مي خواهند مجموعه اي از دندان خود را ايمپلنت كنندبايد تركيبي از ايمپلنت ها و پروتز دندان استفاده شود

افرادي هستند كه بيشتر از يك دندان خود را از دست داده اند. اين افراد بهتر است كاشت گسترده ايمپلنت انجام دهند. كاشت گسترده ايمپلنت به اصطلاح فول ماوس يا ايمپلنت كامل شناخته ميشود.

مطالبي كه در اين مقاله مطالعه خواهيد كرد طبق سر فصل هاي زير به شما ارائه مي گردد:

  • عواملي كه در قيمت ايمپلنت تاثير زيادي دارند.
  • هر آنچه درباره مراقبت ايمپلنت بايد بدانيد

عواملي كه در قيمت ايمپلنت تاثير زيادي دارند.

 

به نقل از نمناك، همانطور كه بالاتر بيان كرديم ميزان هزينه پرداختي براي هر بيمار با توجه به شرايط بدن او متفاوت است. هر فرد بايد پيش از انجام ايملپنت به متخصص ايمپلنت در  مركز ايمپلنت مورد نظر مراجعه كرده و شرايط بدني خود را چك كند تا هزينه مورد نظر توسط پزشك برآورد شود. البته كه عوامل بسيار زيادي وجود دارد كه در هزينه ايمپلنت تاثير گذار است.   يكسري از عوامل از اهميت بالاتري براي قيمت ايمپلنت برخوردار هستند كه در ادامه ليستي از آن ها ارائه مي دهيم:

  • پيوندها و جراحي هايي كه ممكن است براي لثه بيمار شما بايد انجام شود.
  • پيوند و جراحي هايي كه احتمال دارد براي استخوان فك بيمار لازم باشد.
  • ميزان دستمزدي كه متخصص ايمپلنت براي معالجه و درمان شما دريافت مي كند كه اين مبلغ تاثير مستقيمي با ميزان مهارت و دانش دندانپزشك دارد.
  • تعداد دندان يا دندان هايي كه مي خواهيد ايمپلنت كنيد در تعيين قيمت بسيار تاثير گذار است.
  • برند و شركت سازنده ايمپلنت دنداني كه با توجه به شرايط بدن شما و ميزان كيفيت مورد نيازپزشك تعيين و پيشنهاد مي كند.
  • پيش از انجام جراحي، حين انجام جراحي  و پس از انجام جراحي بايد يكسري عكسبرداري از استخوان فك و دندانهاي مجاور انجام شود كه خود هزينه بر است.
  • پس ازكاشت ايمپلنت و پيش از كاشت ايمپلنت نياز است با تجويز پزشك برخي داروها را استفاده كنيد كه تهيه آن هزينه بردار است.
  • ميزان هزينه اي كه بايد جهت استفاده از تجهيزات مركز ايمپلنت توسط متخصص ايمپلنت و بيمار پرداخت شود.نوع ايمپلنتي كه متخصص ايمپلنت براي بيمار استفاده مي كند.
  • تا هنگامي كه ايمپلنت شما جوش بخورد نياز است به متخصص ايمپلنت مراجعه كنيد و بررسي هاي لازم را ماهانه انجام دهند و اين معاينات و نگهداري پس از انجام ايمپلنت خود مستلزم صرف هزينه است.

دقت داشته باشيد نشانه اصلي ميتواند ثابت كند كه كاشت  ايمپلنت شما با موفقيت انجام شده است و شما توانستيد به بهترين نحو ممكن از ايمپلنت هاي خود مراقبت كنيد  اين است كه لثه هاي شما  با رنگ قرمز و صورتي طبيعي نشان داده شود. اين حالت ثابت ميكند در لثه و يا استخوان فك شما هيچگونه عفونتي وجود نداشته و كاشت ايمپلنت و نگهداري از آن موفقت آميز بوده است.

هر آنچه درباره مراقبت ايمپلنت بايد بدانيد

همانطور كه مي دانيد طول عمر ايمپلنت بسيار بالا است پس نگهداري از آن هم مستلزم يك نگهداري بسيار قوي است. همانطور كه از دندان طبيعي خود مراقبت مي كنيد بهتر است از ايمپلنت كمي بيشتر مراقبت كنيد زيرا آسيب به ايمپلنت باعث ايجاد زيان هايي مي شود كه تقريبا پهزينه بسيار زيادي براي شما به همراه خواهد داشت. منظور  از نگهداري ايمپلنت بيشتر رعايت بهداشت دهان و دندان است تا از بروز عفونت در لثه و بيماري هاي مانند آن جلوگيري شود.

در دهان انسان بيش از 100 مدل باكتري و ويروس وجود دارد كه اگر دهان و دندان خود را با دهان شويه، نخ دندان يا مسواك تميز و پاك نگه نداريد ممكن است پلاك دور ناحيه ايمپلنت شما ايجاد شود و ضرر زيادي به دندان شما برسانند.

اين نكته صحيح است كه ايمپلنت دنداني سوراخ نمي شود و حفره اي نيز در آن ايجاد نمي شود اما متاسفانه ايمپلنت دنداني در مقابل لكه مقاومت كمتري دارد و مانند دندان طبيعي شما ممكن است دچار ساييدگي و فرسايش بشود و زيبايي كه روزهاي اول كاشت ايمپلنت شاهد آن بوده ايد از بين برود.. به همين دليل است كه تاكيد مي شود سلامت دهان و لثه قبل از انجام جراحي، حين انجام كاشت و بعد از كاشت ايمپلنت بسيار حائز اهميت است.

در ادامه برخي از مراقبت هاي ايمپلنت را نام ميبريم كه ضروري است پس از كاشت ايمپلنت دنداني و پايان جراحي به طور مرتب رعايت شود:

  • دهان و دندان خود را حداقل روزي 3 مرتبه مسواك كنيد.

بهتر است جهت ماندگاري و افزايش طول عمر ايمپلنت دندان حداقل روزي 3 بار دندان خود را به صورت اصولي و استاندارد مسواك كنيد زيرا مسواك زدن دندان باعث جلوگيري از رشد باكتري و ايجاد پلاك در ناحيه ايمپلنت مي شود.

پس از آن كه هر وعده غذ ايي را ميل كرديد بلافاصله از مسواك براي تميز كردن دندان و ايمپلنت خود استفاده كنيد مخصوصا اگر غذايي كه ميل كرديد شيرين، اسيدي يا گازدار بود پس از آن حداقل يكبار دهان خود را آب شست و شو بدهيد كه البته بهتر است مسواك كنيد. اگر زمان زيادي براي مسواك زدن نداريد با تهيه مسواك برقي در كمترين زمان ممكن روي دندان ايمپلنت شده خود را تميز كنيد.

مواردي كه مي تواند شما را در تميز كردن دندان ايمپلنت كمك كند عبارت است از :

  • دهانشويه هايي كه خاصيت  آنتي باكتريال دارند.
  • استفاده از نخ دندان پس از صرف مواد غذايي
  • برخي قرص هايي  كه 0اصيت از بين بردن تجمع پلاك ها اطراف دندان را دارند
  • استفاده از مسواك هاي بين دنداني مخصوص افرادي كه ايمپلنت كرده اند.
  • استفاده از مسواك هايي با خاصيت نرم و كوچك كه هم ميتوان برقي يا دستي آن را تهيه نمود.
  • خميردندان هايي كه خاصيت  از بين برنده تارتار و پلاك جمع شده اطراف دندان را دارند.

در دهان انسان بيش از 100 مدل باكتري و ويروس وجود دارد كه اگر دهان و دندان خود را با دهان شويه، نخ دندان يا مسواك تميز و پاك نگه نداريد ممكن است پلاك دور ناحيه ايمپلنت دندان شما ايجاد شود و ضرر زيادي به دندان


برچسب: بررسي كامل قيمت ايمپلنت دندان و عوامل موثر بر هزينه كاشت دندان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۰:۱۵ توسط:sam موضوع:

اجراي طرح نقاشي ساختمان

اجراي طرح نقاشي ساختمان

نقاشي ساختمان و رنگ آميزي قسمت‌هاي مختلف منزل با استفاده از رنگ‌ها و طرح‌هاي متنوع صورت مي‌گيرد. يكي از آسان ترين روش‌هاي تغيير دكوراسيون و طراحي داخلي منزل تغيير رنگ و هماهنگي نقاشي ساختمان در بخش‌هاي مرتبط به هم است.

امروزه خدمات نقاشي ساختمان با استفاده از رنگ‌هاي پلاستيك، اكريليك، پتينه ،روغن و ... براي فضاهاي مختلف قابل اجرا مي‌باشد. از اين رو استقبال افراد از رنگ آميزي و نقاشي ساختمان براي ترميم و بازسازي رنگ ديوار و سقف منزل از دلايل اصلي رواج آموزش نقاشي ساختمان به سبك مدرن و جديد مي‌باشد.

 

نقاشي ساختمان خصوصا براي نقاشي اتاق‌هاي كودك،خواب، كار، نشيمن و آشپزخانه بايد توسط نقاشان متخصص و آموزش ديده صورت گيرد. بازار آنلاين "خدمت از ما" با در نظر گرفتن روش‌هاي نقاشي ساختمان مدرن شرايط را براي يافتن افراد متخصص و دسترسي به نقاشان با تجربه در زمينه نقاشي ساختمان براي افراد متقاضي فراهم آورده است.

قيمت نقاشي ساختمان تهران

پس از انتخاب سبك نقاشي ساختمان كه مي‌تواند نقاشي ساختمان مدرن، كلاسيك، فانتزي و ... باشد، قيمت نقاشي ساختمان تهران از اهميت بالايي در بين افراد برخوردار استقيمت نقاشي ساختمان سال ?? بر اساس تعرفه كلي و با توجه به نوع نقاشي ساختمان و متراژ ساختمان در نظر گرفته شده است.

قيمت نقاشي ساختمان در تهران علاوه بر سبك نقاشي و نوع رنگ مدنظر متراژ ساختمان، نوع رنگ مصرفي، نوع كار، ابزار به كار رفته روي ديوارها و... وابسته است. بعنوان مثال هزينه نقاشي ديوار با رنگ روغن با هزينه رنگ آميزي آن با رنگ اكريليك متفاوت مي‌باشد.

 

براي دريافت قيمت دقيق نقاشي ساختمان و اطلاع از اينكه تعرفه و قيمت نقاشي ساختمان سال ?? در مناظق مختلف تهران چقدر مي‌باشد، در سايت و اپليكيشن "خدمت از ما" ثبت سفارش كنيد. با انجام اين كار نقاشان و كارشناسان رنگ آميزي و نقاشي ساختمان تهران با شما در ارتباط بوده قيمت تخميني درخواستتان را با شما در ميان مي‌گذارند.

 

انواع نقاشي ساختمان در تهران

انواع نقاشي ساختمان در تهران بر اساس تكنيك‌هاي جديد رنگ آميزي منزل (روش استنسيل، استفاده از الگوها،

روش بافت‌دار كردن، رنگ سايه روشن، تكنيك پاششي و ...) و نوع رنگ انتخابي براي نقاشي ساختمان (رنگ بلكا، اكريليك، روغني، مولتي كالر و ...) و همين طور محل رنگ آميزي ساختمان تعيين و اجرا مي‌شود.

نقاشي ساختمان كودكانه براي رنگ آميزي اتاق كودك با سبك‌هاي جديد و خاص، نقاشي اتاق نشيمن با تكنيك‌هاي نقاشي با اسفنج، پارچه و ايجاد طرح نقاشي بر روي ديوار و سقف، نقاشي ساختمان مدرن بر اساس رنگ‌هاي پوششي و سبك جديد نقاشي مثل تلفيق پتينه با رنگ و مواردي از اين قبيل را مي‌توان بخشي از انواع نقاشي ساختمان بر شمرد.

 

دسترسي به افراد متخصص در نقاشي ساختمان غرب تهران براي اجراي سبك و انواع نقاشي ساختمان اصلي ترين گام در دريافت خروجي مطلوب از رنگ آميزي ساختمان است. "خدمت از ما" با ايجاد بستر كاربري و مطمئن اين امكان را براي كاربران ايجاد كرده است كه پس مشاهده پروژه‌هاي قبلي نقاشي ساختمان و نظريات ديگر كاربران در خصوص نتيجه‌ي كار آنها بهترين نقاشان را انتخاب كنند.

 

خدمات نقاشي ساختمان تهران

تنوع خدمات نقاشي ساختمان در تهران از مهمترين دلايل تمايل افراد به انتخاب اين روش تغيير دكوراسيون در هنگام بازسازي قسمت‌هاي مختلف منزل است. استفاده از رنگ‌هاي متنوع و جديد و همين طور طرح نقاشي ساختمان با استفاده خلاقيت و ايده پردازي نقاشان متخصص از بارزترين خدمات نقاشي ساختمان در تهران است.

 

چندين سبك و خدمات رايج نقاشي ساختمان كه امروزه براي رنگ آميزي قسمت‌هاي مختلف منزل و هماهنگي بين بخش‌هاي مختلف ساختمان در نظر گرفته مي‌شوند بر اساس موارد زير قابل معرفي است:

نقاشي ساختمان به سبك پتينه كاري

ايتفاده از رنگ بلكا براي نقاشي ساختمان

نقاشي در و پنجره و نرده‌ها در تهران

كاربرد رنگ روغن براي نقاشي ساختمان تهران

استفاده از رنگ پلاستيك در نقاشي ساختمان

نقاشي ساختمان با غلطك و قلمو در تهران

زيرسازي بتونه‌ كاري ديوار و سقف براي كيفيت بهتر نقاشي ساختمان

اجراي طرح نقاشي ساختمان با رنگ‌ آميزي و نقاشي ديوار و سقف

 

براي دسترسي به بهترين نقاشان ساختمان در تهران در اپليكيشن و سايت "خدمت از ما" ثبت سفارش كرده و در كوتاهترين زمان ممكن با بهترين و متخصص ترين افراد در نقاشي ساختمان تهران در ارتباط باشيد.

 

منبع: https://basc.berkeley.edu/author/khedmatazma/


برچسب: اجراي طرح نقاشي ساختمان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۱:۱۸ توسط:sam موضوع:

مجله اي به نام مجله خدمت از ما

اين فهرست حاوي پربازديدترين پست هاي سايت خدمت از ما است. سايتي كه داراي مجله اي به نام مجله خدمت از ما هست.

http://postcj.blog.ir/post/129

http://posstap.blog.ir/post/163

http://postep.blog.ir/post/160

http://postcp.blog.ir/post/129

http://postca.loxblog.com/post/146

http://postau.parsiblog.com/Posts/137

http://posteb.blog.ir/post/210

http://postez.blog.ir/post/145

http://postem.blog.ir/post/269

http://postah.parsiblog.com/Posts/161

http://postaq.parsiblog.com/Posts/138

http://posstac.loxblog.com/post/288

http://postag.parsiblog.com/Posts/142

http://postey.blog.ir/post/145

http://postcv.blog.ir/post/145

http://postch.loxblog.com/post/143

http://postbf.parsiblog.com/Posts/233

http://postar.parsiblog.com/Posts/246

http://postak.parsiblog.com/Posts/138

http://postcl.loxblog.com/post/142

http://posteh.blog.ir/post/152

http://postcb.blog.ir/post/160

http://postao.blog.ir/post/165

http://postew.blog.ir/post/144

http://postao.parsiblog.com/Posts/142

http://postap.parsiblog.com/Posts/151

http://postex.blog.ir/post/143

http://postaj.loxblog.com/post/158

http://postcr.blog.ir/post/127

http://postan.parsiblog.com/Posts/160

http://postcb.loxblog.com/post/150

http://posteg.blog.ir/post/187

http://posteq.blog.ir/post/181

http://postcs.blog.ir/post/138

http://postbc.parsiblog.com/Posts/146

http://posstaq.blog.ir/post/159

http://postad123.loxblog.com/post/493

http://postek.blog.ir/post/187

http://postch.blog.ir/post/128

http://postby.loxblog.com/post/142

http://postea.blog.ir/post/222

http://postat.parsiblog.com/Posts/148

http://postej.blog.ir/post/178

http://postci.loxblog.com/post/140

http://postaf.blog.ir/post/194

http://postbe.parsiblog.com/Posts/336

http://postel.blog.ir/post/256

http://posten.blog.ir/post/275

http://postaf.loxblog.com/post/297

http://postav.parsiblog.com/Posts/135

http://postbx.loxblog.com/post/156

http://postcf.loxblog.com/post/152

http://postaj.parsiblog.com/Posts/239

http://postao.loxblog.com/post/301

http://postcl.blog.ir/post/128

http://postac.blog.ir/post/189

http://postcm.loxblog.com/post/150

http://postan.loxblog.com/post/219

http://postck.loxblog.com/post/144

http://postba.parsiblog.com/Posts/172

http://postcd.loxblog.com/post/142

http://postci.blog.ir/post/127

http://postbt.loxblog.com/post/150

http://postck.blog.ir/post/126

http://postec.blog.ir/post/213

http://postag.loxblog.com/post/165

http://postbk.parsiblog.com/Posts/149

http://postax.parsiblog.com/Posts/134

http://postcn.loxblog.com/post/141

http://postan.blog.ir/post/158

http://posteo.blog.ir/post/144

http://postev.blog.ir/post/146

http://postef.blog.ir/post/199

http://postag.blog.ir/post/157

http://postcm.blog.ir/post/138

http://postbd.parsiblog.com/Posts/234

http://postaf.parsiblog.com/Posts/162

http://postad.blog.ir/post/231

http://postcn.blog.ir/post/127

http://postbv.loxblog.com/post/221

http://postet.blog.ir/post/148

http://postcj.loxblog.com/post/155

http://postak.loxblog.com/post/387

http://postbw.loxblog.com/post/163

http://postbu.loxblog.com/post/249

http://postas.parsiblog.com/Posts/301

http://postbs.loxblog.com/post/277

http://postct.blog.ir/post/127

http://postah.blog.ir/post/153

http://postaj.blog.ir/post/171

http://postcg.loxblog.com/post/148

http://postcq.blog.ir/post/128

http://postce.blog.ir/post/158

http://postei.blog.ir/post/138

http://postcu.blog.ir/post/138

http://postco.blog.ir/post/128

http://postah.loxblog.com/post/283

http://posteu.blog.ir/post/148

http://postbz.loxblog.com/post/142

http://postcb.parsiblog.com/Posts/265


برچسب: مجله اي به نام مجله خدمت از ما،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۴:۰۰ توسط:sam موضوع:

بهترين سايتهاي مديا

رسانه هايي كه خدمت از ما را معرفي و توصيه كرده اند را براي شما گرداوري كرده ايم

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155


برچسب: بهترين سايتهاي مديا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۷:۰۵ توسط:sam موضوع:

بست رويو

بست رويو ، اولين مرجع مقايسه كالاها براي كمك به خريد بهتر در ايران مي باشد. هدف از راه اندازي اين سايت، معرفي و بررسي و مقايسه بهترين كالاهاي ايراني و خارجي مي باشد كه منجر به ارتقا سطح دانش و انتخاب آگاهانه تر براي خريد مي گردد. BestReview بصورت كاملا بي طرفانه به مقايسه كالاها پرداخته و به هيچ توليد كننده و يا وارد كننده اي وابسته نيست. در BestReviw براي هر كالا يك صفحه اختصاصي وجود دارد كه در ابتدا يك راهنماي كامل خريد براي آن ذكر شده سپس در يك جدول ده محصول برتر مقايسه مي شوند. در ادامه ده محصول برتر بصورت ريز بينانه بررسي و نقات قوت و ضعف هر محصول بيان مي شود. تمامي محتواي اين سايت كاملا اختصاصي بوده و توسط بهترين نويسندگان ايراني در حوزه نقد و بررسي كالاها نوشته مي شود. تيم BestReviw وسواس و تعهد فوق العاده بالايي در كيفيت مطالب و بي طرفي در انتخاب بهترين كالاها دارد.   منبع : https://bestreview.ir


برچسب: بست رويو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۰:۲۰ توسط:sam موضوع:

گيمباز اپليكيشني مخصوص گيمرها

گيمباز: جامع ترين اپليكيشن خريد و فروش تجهيزات گيم
در اين دوران قرنطينه، كرونا و تعطيلي مدارس حتما شما هم به دنبال راه حل هايي براي گذراندن اوقات فراغت خودتون هستيد. امروزه همه به دنبال بازي هاي ديجيتالي هستن و با افزايش قيمت دلار ديگه قدرت خريد كنسول هاي بازي مثل پلي استيشن4 و يا پلي استيشن5 كه به تازگي عرضه شده بسيار پايين اومده. اما هميشه براي حل مشكلات يك راه حلي وجود داره. ما امروز ميخوايم اپليكيشني رو به شما معرفي كنيم كه به راحتي ميتونيد در اون خريد و فروش كنسول هاي بازي رو انجام بديد.

گيمباز اپليكيشني مخصوص گيمرها است. در گيمباز شما ميتوانيد بدون واسطه كالاي نو و يا دست دوم خود را براي فروش قرار بديد و يا تجهيزات مورد نياز گيم و آيتم هاي داخلي در گيم ها را بدون واسطه از فروشنده واقعي خريداري كنيد.

در ديوار گيمرها ميتونيد از آخرين تورنمنت ها با خبر بشيد و با تخفيف در آنها شركت كنيد.
در گيمباز به صورت رايگان به آگهي هاي تجهيزات گيمينگ ، دسترسي خواهيد داشت.
اگه به دنبال اكانت شاخ فورتنايت هستين و يا اكانت بازي هاي ديگه به راحتي و با مناسب ترين قيمت ميتونيد در اپليكيشن گيمباز با فروشنده ها در ارتباط باشيد.
با نصب اين برنامه از پلي استور مي تونيد كنسول بازي هايي مثل مثل ps4، ايكس باكس(xbox)  و نينتندو(Nintendo)  و بازي هاي پلي استيشن و... را براي فروش بگذاريد و يا با مقايسه قيمت ها، بهترين قيمت را انتخاب كنيد.
استفاده از خدمات گيمباز، مانند قرار دادن آگهي كاملا رايگان هست.
در گيمباز شما ميتونيد به راحتي گيفت كارت (Gift Card) براي اكانت پلي استيشن (PlayStation)، ايكس باكس (XBox) يا نينتندو(Nintendo) يا بازي هاي موبايل مثل كال آف ديوتي(call of duty)، كلش و يا فورتنايت(fortnite) را خريد و فروش كنيد.

شما ميتوانيد جديدترين اخبار دنياي بازي و تورنمنت هاي گيم را از صفحه اينستاگرام گيمباز به آدرس @gamebuzz.official  دنبال كنيد.
اين برنامه به شما كمك ميكنيد تا با كمترين هزينه هميشه به روز باشيد.
اگر ميخوايد به قيمت كنسول بازي، قيمت ps4، قيمت پلي استيشن و قيمت ايكس باكس دسترسي داشته باشيد و مطابق نياز و هزينه خود بهترين كالا را انتخاب كنيد دانلود اين برنامه از پلي استور رو به شما پيشنهاد ميكنم.
در بخش روبداد بازي از آخرين تورنمنت ها و مسابقات بازي هاي آنلاين با خبر بشيد و يا از تخفيفات قرار داده شده در اين دسته استفاده كنيد.
اگر به تازگي وارد دنياي بازي هاي آنلاين شديد و ميخوايد به مراحل بالاتر دسترسي داشته باشين، ميتونيد از اكانت هاي بازي قرار داده شده براي فروش استفاده كنيد و يا آيتم هاي درون برنامه ها مثل جم(gem) ، اسكين(skin)  و يا سكه را خريداري كنيد و يا براي فروش بگذاريد.
گيمباز، ديوار بازي و كنسول ويژه گيمرها است.
در گيمباز خريد و فروش آسان و با امنيت را تجربه كنيد. راستي يه خبر ديگه اينكه اگر كار با گوشي براي شما دشوار هست ميتونيد به سايت گيمباز به آدرس بريد و از اين طريق به امكانات اپليكيشن دسترسي داشته باشيد.
شما ميتونيد با استفاده از اشتراك گذاري، آگهي خود و يا آگهي هاي ديگر را در شبكه هاي اجتماعي براي دوستان خودتون ارسال كنيد.
برخي مزاياي گيمباز:

  • درج رايگان آگهي
  • داراي دسته بندي هاي متنوع
  • راحتي و سادگي استفاده از برنامه
  • بك برنامه تخصصي براي گيمرها
  • پرطرفدارترين برنامه خريد و فروش بي‌واسطه گيمينگ در ايران

شما ميتوانيد از طريق زير به گيمباز دسترسي داشته باشيد:


برچسب: گيمباز اپليكيشني مخصوص گيمرها،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۴:۲۷ توسط:sam موضوع:

گيمباز اپليكيشني مخصوص گيمرها

گيمباز: جامع ترين اپليكيشن خريد و فروش تجهيزات گيم
در اين دوران قرنطينه، كرونا و تعطيلي مدارس حتما شما هم به دنبال راه حل هايي براي گذراندن اوقات فراغت خودتون هستيد. امروزه همه به دنبال بازي هاي ديجيتالي هستن و با افزايش قيمت دلار ديگه قدرت خريد كنسول هاي بازي مثل پلي استيشن4 و يا پلي استيشن5 كه به تازگي عرضه شده بسيار پايين اومده. اما هميشه براي حل مشكلات يك راه حلي وجود داره. ما امروز ميخوايم اپليكيشني رو به شما معرفي كنيم كه به راحتي ميتونيد در اون خريد و فروش كنسول هاي بازي رو انجام بديد.

گيمباز اپليكيشني مخصوص گيمرها است. در گيمباز شما ميتوانيد بدون واسطه كالاي نو و يا دست دوم خود را براي فروش قرار بديد و يا تجهيزات مورد نياز گيم و آيتم هاي داخلي در گيم ها را بدون واسطه از فروشنده واقعي خريداري كنيد.

در ديوار گيمرها ميتونيد از آخرين تورنمنت ها با خبر بشيد و با تخفيف در آنها شركت كنيد.
در گيمباز به صورت رايگان به آگهي هاي تجهيزات گيمينگ ، دسترسي خواهيد داشت.
اگه به دنبال اكانت شاخ فورتنايت هستين و يا اكانت بازي هاي ديگه به راحتي و با مناسب ترين قيمت ميتونيد در اپليكيشن گيمباز با فروشنده ها در ارتباط باشيد.
با نصب اين برنامه از پلي استور مي تونيد كنسول بازي هايي مثل مثل ps4، ايكس باكس(xbox)  و نينتندو(Nintendo)  و بازي هاي پلي استيشن و... را براي فروش بگذاريد و يا با مقايسه قيمت ها، بهترين قيمت را انتخاب كنيد.
استفاده از خدمات گيمباز، مانند قرار دادن آگهي كاملا رايگان هست.
در گيمباز شما ميتونيد به راحتي گيفت كارت (Gift Card) براي اكانت پلي استيشن (PlayStation)، ايكس باكس (XBox) يا نينتندو(Nintendo) يا بازي هاي موبايل مثل كال آف ديوتي(call of duty)، كلش و يا فورتنايت(fortnite) را خريد و فروش كنيد.

شما ميتوانيد جديدترين اخبار دنياي بازي و تورنمنت هاي گيم را از صفحه اينستاگرام گيمباز به آدرس @gamebuzz.official  دنبال كنيد.
اين برنامه به شما كمك ميكنيد تا با كمترين هزينه هميشه به روز باشيد.
اگر ميخوايد به قيمت كنسول بازي، قيمت ps4، قيمت پلي استيشن و قيمت ايكس باكس دسترسي داشته باشيد و مطابق نياز و هزينه خود بهترين كالا را انتخاب كنيد دانلود اين برنامه از پلي استور رو به شما پيشنهاد ميكنم.
در بخش روبداد بازي از آخرين تورنمنت ها و مسابقات بازي هاي آنلاين با خبر بشيد و يا از تخفيفات قرار داده شده در اين دسته استفاده كنيد.
اگر به تازگي وارد دنياي بازي هاي آنلاين شديد و ميخوايد به مراحل بالاتر دسترسي داشته باشين، ميتونيد از اكانت هاي بازي قرار داده شده براي فروش استفاده كنيد و يا آيتم هاي درون برنامه ها مثل جم(gem) ، اسكين(skin)  و يا سكه را خريداري كنيد و يا براي فروش بگذاريد.
گيمباز، ديوار بازي و كنسول ويژه گيمرها است.
در گيمباز خريد و فروش آسان و با امنيت را تجربه كنيد. راستي يه خبر ديگه اينكه اگر كار با گوشي براي شما دشوار هست ميتونيد به سايت گيمباز به آدرس بريد و از اين طريق به امكانات اپليكيشن دسترسي داشته باشيد.
شما ميتونيد با استفاده از اشتراك گذاري، آگهي خود و يا آگهي هاي ديگر را در شبكه هاي اجتماعي براي دوستان خودتون ارسال كنيد.
برخي مزاياي گيمباز:

  • درج رايگان آگهي
  • داراي دسته بندي هاي متنوع
  • راحتي و سادگي استفاده از برنامه
  • بك برنامه تخصصي براي گيمرها
  • پرطرفدارترين برنامه خريد و فروش بي‌واسطه گيمينگ در ايران

شما ميتوانيد از طريق زير به گيمباز دسترسي داشته باشيد:


برچسب: گيمباز اپليكيشني مخصوص گيمرها،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۱:۲۲ توسط:sam موضوع:

طرفداران همكاري فروش همكاري فروش - مزاياي همكاري در فروش

آيا مي توانيد از طريق بازاريابي ( همكاري در فروش ) وابسته درآمد كسب كنيد؟ پاسخ كوتاه به اين سوال بله است. شركت هاي فروش مي توانند سود خوبي كسب كنند و شما حتي مي توانيد به اندازه كسي كه تمام وقت كار مي كند از خانه خود درآمد كسب كنيد. بخاطر داشته باشيد كه موفقيت با دستيابي به آنچه انتخاب مي كنيد حاصل نمي شود بلكه با انجام كارهايي كه بايد انجام شود به طور صحيح و مداوم انجام مي شود. اين پست را بخوانيد تا ببينيد همكاري فروش چيست و چگونه مي تواند براي شما سودمند باشد. مفهوم اصلي همكاري تجاري هر فعاليتي است كه فروش محصول يا خدمات را تسهيل مي كند. اين كار اغلب توسط افرادي انجام مي شود كه خود توليد كننده يا صاحب محصول نباشند. تعهد شخصي كه قصد كمك به فروش را دارد؛ معرفي محصول كاركردها و برنامه هاي آن براي ايجاد انگيزه در مشتريان براي خريد يك محصول يا خدمات است. روش هاي بسياري براي كار با فروش وجود دارد ، اما بهترين و سودآورترين استفاده از اينترنت است. شما به عنوان يك تبليغ كننده ، شما محصول را به روش هاي صحيح تبليغ مي كنيد و براي هر فروشي كه انجام مي دهيد ، كميسيون يا درصدي از فروش دريافت مي كنيد. همكاري در فروش يك تجارت خانگي ايده آل است ، زيرا براي شروع نياز به پول زيادي ندارد و نيازي به توليد ، ذخيره و تحويل كالا يا خدمات به ديگران ندارد. در حقيقت ، براي اتصال مشتريان و مصرف كنندگان جديد به مشاغل مختلف ، مبلغي دريافت مي كنيد.

واقعيت همكاري در فروش چيست؟ همكاري فروش - همكاري تجاري چيست؟

مانند بسياري از مشاغل مستقر در خانه ، مشكل همكاري در فروش اين است كه كنفرانس ها و سخنراني هاي مربوط به برنامه هاي ثروت به شما مي گويند كه مي توانيد در مدت زمان كمي با حداقل تلاش درآمد كسب كنيد. برخي از برنامه هاي وابسته به شما مي گويند كه فقط با 3 كليك مي توانيد صدها هزار دلار در ماه درآمد كسب كنيد. برخي همچنين مي گويند كه مي توانيد سايت خود را تنظيم كرده و سپس آن را رها كنيد تا حساب بانكي خود را دوباره پر كنيد. واقعيت همكاري در فروش مانند بسياري از كارهاي خانگي ديگر است ، تعداد معدودي از افراد وجود دارد كه مي توانند از اين طريق درآمد خوبي كسب كنند ، افرادي هستند كه به اندازه كافي موفق هستند تا به اهداف خود برسند و تعداد زيادي هم هستند كه پول كمي كسب مي كنند. در نتيجه ، سوال اصلي اين نيست كه آيا شريك فروش واقعاً سود خوبي كسب مي كند ، بلكه آيا شما مي توانيد موفق شويد يا خير. اين بستگي به شما دارد ، اما در اينجا نكاتي وجود دارد كه مي تواند به شما كمك كند.

طرفداران همكاري فروش همكاري فروش - مزاياي همكاري در فروش

همانطور كه قبلاً نيز اشاره شد ، جنبه هاي مثبت زيادي در همكاري در فروش وجود دارد كه آن را به يك انتخاب تجاري عالي تبديل مي كند. آنها شامل موارد زير هستند: قيمت شروع پايين: به اكثر برنامه هاي وابسته رايگان بپيونديد. در نتيجه ، هزينه هاي شما معمولاً مربوط به روشهاي بازاريابي است كه شما استفاده مي كنيد. توليد محصول يا خدمات ضروري نيست. نيازي به ذخيره و حمل و نقل محصولات نيست. شما مي توانيد در هر زمان و هر كجا كه دسترسي به اينترنت داشته باشيد كار كنيد. بسته به نحوه فروش برنامه وابسته خود ، ممكن است درآمد منفعل داشته باشيد. مي توان آن را به يك مشاغل خانگي در حال انجام و يا يك جريان درآمد اضافي اضافه كرد. اين ايده آل براي وبلاگ نويسان ، مربيان ، كارآفرينان اطلاعات و هركسي است كه داراي وب سايت باشد.

مخالفان همكاري در فروش همكاري فروش - مضرات همكاري در فروش

كسب درآمد از همكاري در فروش داراي چالش هايي است كه عبارتند از: ايجاد ترافيك (بازديد كنندگان سايت) ، كه منجر به درآمد مي شود ، مدت زمان زيادي طول مي كشد. همكاري شما مي تواند به سرقت برود. به اين ترتيب ، شما براي مراجعه به افرادي كه مي كنيد اعتبار نمي گيريد. نقاب زدن URL مي تواند به جلوگيري از اين امر كمك كند. همكاري ضعيف مي تواند به اعتبار شما آسيب برساند. براي جلوگيري از اين اتفاق ، بايد مراقب باشيد و مشاغل با كيفيتي را براي همكاري با آنها انتخاب كنيد. شما هيچ كنترلي بر كيفيت محصول ، خدمات يا نحوه انجام كار خود نداريد. برخي از شركت ها به شما مبلغي پرداخت نمي كنند. البته روش هايي وجود دارد كه مي توانيد برنامه هاي همكاري مناسب فروش را انتخاب كنيد. وقتي چيزي غير عادي پيش آمد ، آنها بايد درباره موقعيتشان تجديد نظر كنند. شما مي توانيد مطمئن باشيد كه بسياري از افراد اين برنامه را تبليغ مي كنند. مشتريان متعلق به معامله گران است. آمار به شما مي گويد كه چند محصول را فروخته است ، اما در بيشتر موارد شما تصوري نداريد كه چه كسي آن را فروخته است. در نتيجه فروش مجدد بازاريابي دشوار خواهد بود.

چگونه در همكاري در فروش موفق باشيم همكاري در فروش - چگونه در همكاري در فروش موفق شويم

همكاري در فروش دشوار نيست ، اما براي دستيابي به درآمد قابل توجهي نياز به دانش ، برنامه ريزي و تلاش هاي هماهنگ دارد. در اينجا مواردي وجود دارد كه مي توانيد براي اطمينان از همكاري موفقيت آميز در فروش خود انجام دهيد. با يادگيري در مورد همكاري در فروش و مراحلي كه براي موفقيت لازم است انجام دهيد. فقط در فروش كالاها و خدمات با كيفيت همكاري مي كند. در حقيقت ، بهتر است ابتدا آنها را خريداري كنيد تا بتوانيد كيفيت آنها را بررسي كنيد. در مورد محصول يا خدمتي كه تبليغ مي كنيد قضاوت خواهيد شد. در نتيجه ، شما بايد نه تنها بر درآمدزايي ، بلكه بر كيفيت نيز تمركز كنيد. برنامه اي را كه در حال كار بر روي آن هستيد تحقيق كنيد تا دريابيد كه چه موقع و چگونه پرداخت مي شويد. همچنين به دنبال مسائل مهم مالي باشيد كه به شما كمك مي كند تا برنامه خوب باشد. براي فروش مواردي كه مربوط به موقعيت شما يا محتواي شما در وب سايت يا وبلاگ شما باشد همكاري كنيد. به عنوان مثال ، اگر شما در مورد اسكيت بورد مي نويسيد ، به اشتراك گذاشتن پيوندهاي مربوط به موتور سيكلت يا كيف هاي جديد ممكن است مناسب نباشد. تبليغات خود را تركيب و متناسب كنيد تا با لينك هاي متعدد بازديد كننده خود را آزار ندهيد. پيوندهاي همكاري كه با تصوير همراه هستند ، بهترين نرخ كليك را دارند. هميشه اتصالات خود را با فروش بازديد كننده روشن كنيد. احتمالاً بيشتر بازديد كنندگان درك خواهند كرد كه تبليغات تصوير درآمد براي شما ايجاد مي كند ، اما اگر در مورد يك محصول بنويسيد و آن را به ديگران توصيه كنيد ، براي خوانندگان خود پيامي ارسال مي كنيد كه از آنچه ارسال مي كنيد ، درآمد كسب مي كنيد. اين امر باعث مي شود كه شما با خوانندگان خود شفاف و صادق باشيد. بازار ، بازار ، بازار. براي لذت بردن از مزاياي بازاريابي وابسته و جذب افراد به وب سايت و وبلاگ خود ، فقط روي SEO و رسانه هاي اجتماعي تمركز نكنيد. دريابيد كه بازار هدف شما چيست ، جايي كه مي توانيد آنها را پيدا كنيد و چگونه مي توانيد آنها را به سايت خود جذب كنيد. ليستي از ايميل هاي مردم تهيه كنيد. موفق ترين افراد در اين نوع فروش از ايميل استفاده مي كنند. اين مسئله را ناديده نگيريد ، بازاريابي الكترونيكي مي تواند سود شما را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد. استفاده از يك صفحه اصلي و سيستم قيف را براي بازاريابي مشاغل خود در نظر بگيريد. با يك پيشنهاد قانع كننده ، مشتريان بالقوه را به ليست ايميل خود جذب كنيد. به اين ترتيب مي توانيد صفحه اي از محصولاتي را كه مي فروشيد براي آنها ارسال كنيد. در سيستم نامه الكترونيكي خود مي توانيد پيشنهادات رايگان و فروش بيشتري ارائه دهيد. موفقيت برنامه بازاريابي وابسته خود را مرور كنيد. به خصوص اگر چندين برنامه داشته باشيد يا از ديگر انواع تبليغات مانند Google AdSense براي درآمدزايي استفاده كنيد. بعضي اوقات تبليغات بيش از حد مي تواند باعث شود وب سايت شما سطحي به نظر برسد و خوانندگان را تحريك كند. در نتيجه باعث كاهش كارايي شما مي شود. قبل از شروع فروش سهام اينترنتي ، مواردي را ياد بگيريد كه به شما در موفقيت در بازاريابي كمك مي كند. مهمتر از همه ، اگر مي خواهيد همكاري فروش را به عنوان يك تجارت ادامه دهيد يا همكاري فروش را به تجارت فعلي خود اضافه كنيد ، بدانيد كه سريع و خودكار نيست و بدون تلاش كافي كار نخواهد كرد. مانند همه مشاغل خانگي ، شما به يك برنامه روزانه براي درآمدزايي آنلاين نياز داريد. به طور كلي ، شانس شما براي درآمدزايي از برنامه هاي بازاريابي وابسته از ساير مشاغل آنلاين اينترنتي بيشتر يا كمتر نيست. موفقيت شما بستگي به اين دارد كه چقدر مي توانيد برنامه بازاريابي وابسته خود را عملي كنيد.


برچسب: طرفداران همكاري فروش همكاري فروش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۴۷:۱۸ توسط:sam موضوع:

چه پرده اي براي خانه شما مناسب است؟

چه پرده اي براي خانه شما مناسب است؟

ixce_p3.jpg

اگر خانه شما كوچك است پيشنهاد مي شود كه از پرده پذيرايي با رنگ روشن و پارچه هاي سبك مانند تور و حرير، به ويژه حريرهاي هم رنگ ديوار، استفاده كنيد. اين پرده ها در عين شيك بودن و سادگي، اين امكان را براي شما فراهم مي كنند كه از حداكثر نور طبيعي براي نوردهي فضاي مورد نظر خود استفاده كنيد. همان طور كه مي دانيد به كارگيري رنگ هاي روشن و استفاده از نور زياد باعث مي شود كه خانه شما بزرگ تر به نظر برسد. بنابراين براي خانه هاي كوچك هرگز نبايد از پرده هايي با پارچه هاي ضخيم، سنگين و طرح دار با گل هاي بزرگ و شلوغ استفاده كنيد. پارچه هاي مخمل نيز انتخاب مناسبي براي خانه هاي كوچك نيستند.

اگر سقف خانه شما كوتاه است، نبايد از والان و كتيبه هاي شلوغ و پر نقش و نگار استفاده كنيد؛ به جاي آن مي توانيد به سراغ قاب هاي چوبي ساده و ظريف رفته و به اين ترتيب باعث بلندتر به نظر رسيدن ارتفاع سقف سالن پذيرايي خانه خود شويد. همچنين مي توانيد قد پرده را بلندتر از پنجره تان، از سقف تا كف زمين، در نظر بگيريد و با ايجاد خطاي ديد كاري كنيد كه سقف خانه تان بلندتر به نظر برسد.

در صورت كم نور بودن خانه تان بايد حتما از پرده هاي نازك و ظريف مانند پرده هاي حرير و توري استفاده كنيد. اصلي ترين دليل استفاده از پرده، كم كردن نور محيط است و طبيعتا وقتي فضاي مورد نظر شما كم نور است نيازي به استفاده از پرده هاي ضخيم با رنگ هاي تيره نيست.

اگر سالن پذيرايي خانه شما پنجره هاي چند تكه دارد، به طور مثال روي يك ديوار دو پنجره با فاصله نسبتا كم داريد، مي توانيد از يك پرده عريض تر براي هر دو پنجره استفاده كنيد. به اين ترتيب خانه تان بزرگ تر به نظر مي رسد. اين مدل پرده بسيار شيك تر و زيبا تر از استفاده از چند پرده كوچك و جدا براي پنجره ها است.

1ex9_p4.jpg

اما اگر فاصله اين دو پنجره زياد باشد، ديگر نمي توان از اين ترفند استفاده كرد. در اين صورت براي پر كردن فضاي خالي بين پنجره ها مي توانيد تابلويي روي ديوار نصب كرده يا از دكور و سنگ هاي آنتيك استفاده كنيد.

براي سالن هايي كه پنجره هاي كوچكي دارد، فرقي نمي كند كه پنجره ها كوتاه باشد يا قدي، در هر صورت بهتر است از پرده هاي بلند از سقف تا كف زمين استفاده كنيد. پرده هاي كوتاه بيشتر براي فضاهايي مانند اتاق خواب مناسب هستند تا سالن پذيرايي. علاوه بر طول پرده، بهتر است هنگام دوخت پرده هاي پذيرايي كمي هم عرض پرده را بيشتر از عرض پنجره در نظر بگيريد.

انتخاب رنگ مناسب براي پرده به دكوراسيون داخلي سالن پذيرايي شما بستگي دارد. بهتر است اگر از مبلمان و فرش هاي پر نقش و نگار و شلوغ استفاده كرده ايد، از پرده هاي ساده استفاده كنيد و برعكس؛ اگر در طراحي دكوراسيون سالن پذيرايي منزل خود از مبل هاي تك رنگ و فرش هايي با طرح و نقش خلوت تر استفاده كرده ايد، به سراغ پرده هاي سلطنتي كلاسيك برويد.

براي سالن هايي كه در دكوراسيون آن ها از يك يا دو رنگ استفاده شده است، بهتر است پرده هايي با رنگ هاي شاد به كار ببريد و از همان رنگ در كوسن و روميزي و ... نيز استفاده كنيد تا يك هارموني در خانه خود به وجود آوريد.

شما مي توانيد ضمن دريافت مشاوره رايگان از آقاي پرده، آلبومي از انواع نمونه پرده هاي پذيرايي را مشاهده كرده و پرده مناسبي براي سالن پذيرايي منزل خود تهيه كنيد. به اين منظور مي توانيد با شماره هاي 09122726154 و 09902918257 تماس حاصل فرماييد.

منبع: اطلاع نيوز


برچسب: چه پرده اي براي خانه شما مناسب است؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۴:۳۲ توسط:sam موضوع:

چه ميشود كه جوان هاي ما به جاي كار و تلاش در تخصصشان مي خواهند از راه قمار پولدار شوند؟

قمار آنلاين و روياي نقش بر آب پولدار شدن

روياي نقش بر آب اين روز هاي مال باختگان سايت هاي شرط بندي كه نه تنها به واقعيت مبدل نشده بلگه باعث از دست رفتن پول و ثمره تلاش هاي بسياري از افراد شده.

بسياري از مالباختگان سايت هاي پيش بيني فوتبال و شرط بندي نه قصد تفريح داشته اند نه اهل قمار بوده اند فقط به دنبال روشي ميانبر براي پولدار شدن بوده اند و امروز به جز حسرت چيزي نسيبشان نشده، اين افراد عمدتا فريب شاخ هاي اينستاگرام و و عده هاي جذاب آنها را خورده اند كه اين موضوع بايد از نظر شخصيتي به صورت عميقي مورد بررسي قرار بگيرد.

چه ميشود كه جوان هاي ما به جاي كار و تلاش در تخصصشان مي خواهند از راه قمار پولدار شوند؟

شايد دليل اين است كه جوان هاي ما امروزه به جاي اين كه در حرفه و تخصصشان مشغول كار باشند و به اصطلاح وقت سر خاراندن هم نداشته باشند بي كار هستند و درآمدي ندارند و به فكر اين هستند كه پس انداز خوشان را سكوي پرتابي كنند به سوي موفقيت و ميلياردر شدن اما اتفاقي كي مي افتند كاملا برعكس است و اين كار مي شود مايه افسوس و پيشيماني.

روش جديد كلاهبرداري سايت هاي شرط بندي

در اين روش سايت هاي شرط بندي بازي هاي خاصي را به عنوان بازي هاي پول ساز و راحت معرفي مي كنند مثل بازي انفجار كه شاخ هاي اينستاگرام با بي حيايي و روش هاي غير اخلاقي اين بازي را تبليغ مي كنند در اين روش افرادي از سمت اين سايت هاي شرط بندي كلاهبردار مامور مي شوند روش هاي برد ، كد هاي تقلب و ربات هاي بازي انفجار را به افراد ساده باور بفروشند و اين افراد را با اعتماد به نفس كاذب داخل بازي كنند و به راحتي سرمايه اين افراد را از دستشان خارج مي كنند

اين سوال خيلي از افراد است و بايد بگويم رويا و آرزوي بسياري از افراد ساده باور است، اين افراد معمولا به دنبال هك الگوريتم و فرمول بازي و يا خريد ربات تشخيص ضريب بازي انفجار هستند كه بايد بدانند اينها همه راه هايي براي كلاهبرداري بيشتر سايت هاي نامعتبر هستند.**يكبار براي هميشه اين را بپذيريد كه اين وعده ها جذاب فقط راه كلاهبرداري بيشتر از شماست و به قول شاعر كل اگر طبيب بودي سر خود دوا نمودي**

چگونه مي توان به صورت قطعي جلوي سايت هاي قمار را گرفت؟

اگر بخواهيم براي هميشه از دست تمامي سايت هاي پيش بيني فوتبال و شرط بندي ( قمار ) راحت شويم فقط يك راه تضميني وجود دارد و آن هم افزايش خرد جمعي جامعه نسبت به قمار و روياي نقش بر آب يك شبه پولدار شدن است.

اگر افراد جامعه بپذيرند و درك كنند كه هيچكسي تا به امروز از طريق شرط بندي و فعاليت در كازينو هاي آنلاين پولدار نشده به غير از گردانندگان اين سايت ها و براي هميشه اين فكر و كار بي فايده را كنار بگزارند و در اين سايت ها مثل فعاليتي نكنند همين امر باعث مي شود كه اين سايت ها به صورت اتوماتيك نتوانند به فعاليت خودشان ادامه دهند.

منبع: تجارت امروز


برچسب: چه ميشود كه جوان هاي ما به جاي كار و تلاش در تخصصشان مي خواهند از راه قمار پولدار شوند؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۵:۵۷ توسط:sam موضوع: